خبرنگار:

ویژه نوروز 1403؛

سلیمی نمین: معاون امور مجلس رئیس جمهور باید تغییر کند

یک چهره سیاسی اصولگرا گفت: در مورد معاون امور مجلس رئیس جمهور نیاز به تغییر بود که این اتفاق رخ نداد زیرا این فرد توانایی لازم را ندارد و در این موارد کوتاهی صورت گرفته است.

سلیمی نمین: معاون امور مجلس رئیس جمهور باید تغییر کند
بیشتر بخوانید:

عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان درباره عملکرد دولت رئیسی گفت: دولت رییسی مهیا برای کار و تلاش بود اما به وعده های خود در مورد نخبه گرایی و تغییر کابینه در صورت ناکارآمدی عمل نکرد. دولت باید تحرک بیشتری در زمینه تغییرات به موقع در کابینه داشته باشد اما در ارتباط با برخی نیروها این تحرک وجود ندارد. 

سلیمی نمین تاکید کرد: به عنوان مثال در مورد معاون امور مجلس رئیس جمهور نیاز به تغییر بود که این اتفاق رخ نداد زیرا این فرد توانایی لازم را ندارد و در این موارد کوتاهی صورت گرفته است. رییسی باید با افراد کابینه اش رودربایستی را کنار بگذارد.

این چهره سیاسی اصولگرا در رابطه با عملکرد دولت در موضوعات اجتماعی که حواشی آن هم همچنان ادامه دارد، گفت: دولت باید در مورد مسائل اجتماعی که مردم روی آن حساس هستند با آنها گفتگو کند. یکی از این مسائل حجاب است، باید از افرادی که حجاب ندارند بپرسیم که چرا بی حجابی را انتخاب کردند؟

او ادامه داد: بی حجابی در غرب و در زمان پهلوی در ایران وجود داشت و مشخص شد که زنان با عرضه زیبایی امنیت خود را از دست می دهند. 

او افزود: نمی توان در مورد مسائل اجتماعی به خصوص حجاب با لجبازی با مردم مواجه شد. دولت و مجلس باید قانون وضع کنند اما پیش از آن باید با مردم سخن بگویند. 

این چهره اصولگرا تاکید کرد: برخی در تلاش هستند که افراد بی حجاب و با حجاب مقابل یکدیگر قرار بگیرند و پرخاش کنند و به این رخدادها پر و بال می‌دهند. 

او در پایان گفت: عرضه زیبایی زنان و بی حجابی، موضوع جدیدی در ایران و جهان نیست. گاردین اخیرا گزارشی از مرگ زنان و افزایش آمار آزار و اذیت منتشر کرده که به نظر می رسد از اثرات بی حجابی است. 

ت ت
کدخبر: 207412 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    هزار روز از آغاز دولت سیدابراهیم رئیسی گذشت، آیا رئیس جمهور توانسته در این هزار روز به وعده هایی که در انتخابات 1400 داده بود عمل کند؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها