جنتی: افرادی که خودی محسوب می شوند هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می شود/ نادیده گرفتن تخلفات کاظم صدیقی دهن کجی به مردم است

علی جنتی گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می شوند هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می شود ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می شود.

جنتی: افرادی که خودی محسوب می شوند هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می شود/ نادیده گرفتن تخلفات کاظم صدیقی دهن کجی به مردم است
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در اولین نشست هم اندیشی سران حزب که با هدف اتخاذ تصمیم های کلان و راهبردی در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای ضمن انتقاد به نحوه اعمال خشونت در برخورد با زنان بی حجاب و برخوردهای گزینشی و جانبدارانه برخی از نهاد های قدرت اظهار کرد: 

متأسفانه افرادی که خودی محسوب می شوند  هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می شود ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می شود.
 

اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.
 
وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشورهای عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.
 
جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

ت ت
کدخبر: 212936 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها