زمان پخش فصل ششم نون خ ۶ مشخص شد

​آیا فصل ششم سریال نون خ ۶ ساخته می شود؟ بعد از اتمام فصل پنجم سریال نون خ، بسیاری از بینندگان و علاقه مندان این مجموعه تلویزیونی سوالشان این است.

زمان پخش فصل ششم نون خ ۶ مشخص شد
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، آیا فصل ششم سریال نون خ ۶ ادامه دارد؟ با توجه به اینکه فصل هفتم سریال پایتخت قرار است در عید نوروز ۱۴۰۴ به روی آنتن شبکه اول سیما برود، احتمالا ساخت فصل ششم نون خ به سال آینده موکول خواهد شد.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سریال نون خ گفت: این سریال کار حرفه‌ای پرنفوذ و ارزشمندی است، چون در معرفی سبک زندگی اقوام کار بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سریال نون خ گفت: این سریال کار حرفه‌ای پرنفوذ و ارزشمندی است، چون در معرفی سبک زندگی اقوام کار بسیار ارزشمندی انجام داده‌اند. در این ویدئو تصاویری از پیچیده شدن آوازه نون خ در حیاط هیئت دولت تا مادرانگی از زاویه‌ای متفاوت در پا به ماه را مشاهده می‌کنید.

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی ، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد.

«نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است.

تاکنون ۵ فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

این سریال کمک زیادی به شناخت و معرفی بیشتر مناطق و اقوام ایرانی و فرهنگ و آداب رسوم کُردها کرده است.

این سریال می‌تواند نقش بسیار مهمی در معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان به مردم سراسر ایران داشته باشد

ت ت
کدخبر: 212360 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرسنجی

    کدام تیم قهرمان این فصل لیگ برتر می شود؟

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها