شهردار منطقه ۱۳ خبر داد:

تداوم "طرح خدمت" در نواحی چهارگانه منطقه 13

صبح امروز با حضور مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران، معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه و شهرداران نواحی ۴ گانه "طرح خدمت "در منطقه ۱۳ اجرایی شد.

تداوم "طرح خدمت" در نواحی چهارگانه منطقه 13

به گزارش منیبان؛ محمد هادی علی احمدی گفت: "طرح خدمت " با اهداف  بکارگیری تمامی ظرفیتهای موجود اجرایی و ستادی شهرداری تهران جهت حل معضلات شهری منطقه، هم افزایی در جهت تلاش مضاعف خدمت رسانی در بازه زمانی مشخص، افزایش دقت سرعت و اجرا در رفع مشکلات و معضلات در شهر، ارتقای سطح کیفیت خدمت رسانی در شهر و ارتقای سطح رضایتمندی در شهر و شهروندان از روز شنبه  پنجم شهریور  در منطقه به اجرا در آمده است.

شهردار منطقه ۱۳ گفت:خیابان شمش حدفاصل خیابان  بصیر  تا تقاطع خیابان حافظ، خیابان  شمس از تقاطع خیابان حافظ تا مسیل جاجرود، خیابان شمس ازمسیل جاجرود تا تقاطع خیابان حافظ و خیابان شمس از تقاطع حافظ تا تقاطع خیابان بصیر میزبان اجرای این طرح بودند.

او افزود: در این طرح ۱۵۶ نفر از نیروهای خدمات شهری اقدام به شست‌وشوی معابر، مخازن و زیر مخازن، علائم ترافیکی و ایستگاه‌های اتوبوس، نظافت و لایروبی انهار، طعمه‌گذاری برای مقابله با جانوران موذی، حذف پوستر و برچسب‌های تبلیغاتی از در و دیوار منازل، رسیدگی به درختان و... کردند.

محمد هادی علی احمدی گفت:امید است با هم افزایی و تعامل مطلوبی بین ادارات مختلف مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۳ و سایر حوزه های مرتبط شهرداری تهران، روند خدمت رسانی به شهروندان در قالب اجرای طرح راه خدمت تداوم داشته باشد.

براساس این طرح، نواقص و مشکلات احصا و به مدت یک هفته و به صورت ضربتی این مشکلات در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی اجرا می‌شود که مرمت آسفالت و بهسازی معابر، رنگ آمیزی جوی، نصب گاردریل و نیوجرسی در بزرگراه‌ها، بازپیرایی و فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و... از دیگر اقدامات مد نظر در اجرای طرح خدمت است.


ت ت
کدخبر: 106589 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها