کارمند بانک پس از قتل عام خانواده‌اش خودکشی کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: صبح امروز و با استفاده از سلاح شکاری، مردی پس از قتل عام خانواده خود خودکشی کرد.

کارمند بانک پس از قتل عام خانواده‌اش خودکشی کرد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ جمال موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ساعاتی پیش و در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در یکی از محله های شهر ایلام ، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد مردی به علت مشکلات خانوادگی، زن و دو فرزند خود را با اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس با همان سلاح به زندگی خود نیز پایان داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خاطرنشان کرد: هم اکنون با حضور ماموران انتظامی این شهرستان، امنیت در محل برقرار و اجساد قاتل و مقتولین جهت سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شدند.

بر اساس شنیده ها این فرد کارمند یکی از شعبات بانک در ایلام بوده که پس از قتل اعضای خانواده خود سپس با حضور در شعبه بانک و تهدید کارمندان بانک، پس از درگیری لفظی، خودکشی کرده است.


ت ت
کدخبر: 1093 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    نظرات شما
    • avatar ناشناس

      این درد بی درمان در سکوت رسانه ها وکارشناسان ومسئولان نا لایق هر هفته در استان ایلام تکرار میشود ، داستان غمناک وجانسوز خود کشی ادامه دارد !!!؟؟؟؟

      1
    • avatar حسین

      برای چی؟

      0
    • avatar حمید

      افراد رکان پریش آنهم کارمند بانک باید توسط همکاران ودوستان نزدیک مورد مهربانی قرار بگیرند وعادت کنند که بعضا مشکلات خود را با دوستان امین خود به مشاوره بگذارند ودر نهایت اگر نزدیکان احساس نمودند فردی در حالت بحران روحی است از سازمانهای مددجو کمک بگیرند

      0
    • avatar ناشناس

      ایلام یکی از فقیر ترین استانهای کشور هست و بسیار کم برخوردار ، مسئولین جمهوری اسلامی لطفا حرکتی کنین که فقر مادر همه فسادها هست

      0
    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها