مروری بر حوادث تاریخی؛

تخریب ده خودرو توسط پسر تهرانی پس از دعوا با دختر مورد علاقه‌اش +فیلم

شرور جوان و پولداری که پس از دعوا با دختر مورد علاقه‌اش، ۱۰ دستگاه خودرو را تخریب کرده بود، توسط مأموران پلیس امنیت تهران بزرگ بازداشت شد.

تخریب ده خودرو توسط پسر تهرانی پس از دعوا با دختر مورد علاقه‌اش +فیلم

به گزارش منیبان؛ خرداد 1400 اهالی یکی از مناطق اطراف میدان ساحل (حوالی دریاچه خیلج فارس) با صدایی شبیه تیراندازی از خواب بیدار شدند و در یکی از خیابان ها فردی را دیدند که با چاقو و قمه در حال تخریب خودروهای پارک شده است.

این فرد پس از تخریب ۱۰ دستگاه خودرو از محل متواری شد.

متهم این پرونده که کمتر از ۲۰ سال سن دارد و آثار ضربات چاقو در پشت گردن وی هویدا بود، درباره این اقدام شرورانه خود می گوید: آن شب عصبی بودم و حواسم دست خودم نبود، از محله مان در منطقه شهرک غرب به میدان ساحل رفتم و پس از جر و بحث و دعوا با نامزدم، به محل زندگی آنها رفتم و اقدام به تخریب خودروها کردم.

او که صاحب یک نمایشگاه خودرو در شمال غرب تهران و از تمکن مالی خوبی برخوردار است، می گوید: ماهانه حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون درآمد دارم و به هیچ وجه مشکل مالی ندارم، آن شب نیز کنترلم را از دست دادم و وقتی به خود آمدم، پشیمان شدم.

سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت این فرد شرور گفت: برخورد قانونی و قاطع با این متهم و سایر افرادی که بخواهند با اقدامات شرارت آمیز، به امنیت جامعه و مردم خدشه وارد کنند، صورت می گیرد و به هیچ وجه در برخورد با اوباش مماشات نمی کنیم.


ت ت
کدخبر: 110589 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها