آجیل‌های قاچاق به بازار نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان "شهرضا" از کشف آجیل‌های قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

آجیل‌های قاچاق به بازار نرسید

به گزارش منیبان؛ سرهنگ "سهراب قرقانی" گفت: عوامل مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از کامیون پرداخته که در بازرسی انجام شده ۴۰۰ کیلو بادام و ۲۰۰ کیلومغز بادام و ۴۵۰ کیلو گردو که همگی خارجی و بدون مدارک معتبر گمرکی و قانونی بوده کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه کامیون توقیف و متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


ت ت
کدخبر: 112676 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها