ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: متأسفانه در روز گذشته افزایش وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت به علت سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز در جاده ها را شاهد بودیم.

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک روان و بدون مشکل در جاده خبر داد و گفت: در شمال به جنوب جاده چالوس در برخی از نقاط ترافیک نیمه سنگین برقرار است.

او افزود: همچنین در برخی از جاده‌های استان‌های شمالی و غربی بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: پیش بینی وضعیت جوی جاده‌ها برای امروز و فردا در اکثر استان‌ها بارندگی پراکنده و وزش باد شدید است، در همین راستا به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام سفر در این جاده‌ها سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی را رعایت کنند.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: متأسفانه در روز گذشته افزایش وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت به علت سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز و عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه را داشته ایم.

او تاکید کرد: با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی در روز گذشته، محوریت و ممنوعیت ورود به این شهرها برای خودروها با پلاک غیر بومی اجرایی شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا محدودیت‌هایی برای روز طبیعت در ورودی پارک‌ها و بوستانهای شهرها اجرا می‌گردد.


ت ت
کدخبر: 11365 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها