جراحی پلاستیک سینه با روش احمقانه و باورنکردنی این زن!+عکس

اقدام عجیب و دیوانه وار یک زن جوان برای رسیدن به آرزوی خوش اندامی، او را دچار دردسر بزرگی کرد.

جراحی پلاستیک سینه با روش احمقانه و باورنکردنی این زن!+عکس

به گزارش منیبان؛ یکی از اخبارهای داغ این روزهای فضای مجازی، مربوط به زن جوانی است که برای رسیدن به خواسته خود در مورد جراحی زیبایی، چنانچه در این بخش می‌خوانید، دست به اقدامی عجیب زده.

ماجرای این زن جوان اهل آفریقای جنوبی با انتشار تصویری عجیب از داخل دهانش شروع شد. دهانی که پر از سیم های مخصوص بود و طبق گفته ی این زن، برای هدفی مهم در اطراف دندان هایش پیچیده شده بودند.

از قرار معلوم، او آرزوی انجام جراحی زیبایی سینه در سر داشت و برای آنکه بتواند تحت این عمل جراحی قرار گیرد، بایستی وزن قابل توجهی را کم می کرد. رژیم لاغری و ورزش های پیشنهاد شده، سرعت قابل قبولی برای او نداشت برای همین به فکر انجام روشی میانبر برای کاهش وزن خود افتاد.

پیچیدن سیم های مخصوص دور دندانهایش و به این طریق، کم کردن اشتها و توان غذا خوردن در او، روش اشتباهی بود که برای لاغری انتخاب شد تا به این وسیله، به آرزوی کوچک کردن سینه هایش با جراحی پلاستیک، برسد.

استفاده-از-براکت-دندان-پزشکی

داخل دهان اون، تعدادی براکت‌ ارتودنسی با سیم‌هایی مخصوص دور دندان ها پیچیده شده‌اند تا با بسته نگه داشتن فک، مانع از خوردن راحت غذا و در نتیجه لاغری شوند. با انتشار تصویر و صحبت های این زن، موج کامنت های منفی به سمت او سرازیر شد.


ت ت
کدخبر: 124279 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها