ادارات کدام استان‌ها دور کار شدند؟

بنا بر اعلام استانداری یزد فعالیت حضوری کارکنان ادارات، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی این استان از تاریخ هشتم دی ماه تا اول اسفندماه منحصرا در روزهای شنبه تا چهارشنبه صورت گرفته و فعالیت کاری در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

ادارات کدام استان‌ها دور کار شدند؟

به گزارش منیبان، بنا بر اعلام استانداری یزد فعالیت حضوری کارکنان ادارات، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی این استان از تاریخ هشتم دی ماه تا اول اسفندماه منحصرا در روزهای شنبه تا چهارشنبه صورت گرفته و فعالیت کاری در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری خواهد بود.

با استناد به بسته تفصیلی مدیریت بحران تامین پایدار انرژی و مصوبه صورتجلسه کمیته انرژی استان، فعالیت حضوری کارکنان ادارات، شرکت های دولتی و نهادهای عمومی استان یزد از تاریخ هشتم دی ماه تا اول اسفندماه منحصرا در روزهای شنبه تا چهارشنبه صورت گرفته و فعالیت کاری در روزهای «پنجشنبه به صورت دورکاری» انجام خواهد شد.

بر همین اساس اعلام شده است؛ گزارش دورکاری کارکنان به صورت ماهیانه توسط ادارات جمع بندی شده و به استانداری ارسال می‌شود.

شایان به ذکر است که «دستگاه‌های خدمات‌رسان و شعب منتخب بانک ها» در سراسر استان از این شمول مستثنا بوده و «آموزش در سطح مدارس غیر حضوری» خواهد بود.

در پایان مجددا بر ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های ناظر بر چگونگی تنظیم دمای محیط کاری، صرفه جویی در مصرف گاز و برق و بهره‌گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در محیط کار تاکید شده است./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 129567 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها