اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین مقطعی در مسیرهای ورودی شمال هستیم.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها

 

به گزارش منیبان؛ یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های شمال، گفت: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت مقطعی سنگین و در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت پرحجم است.

او درباره وضعیت جوی محورها، افزود: شاهد کاهش دید و مه‌آلودگی در ارتفاعات کندوان و کیاسر هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

او اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن محدوده مشا یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و جمعه نیز از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه می‌شود.

او بیان کرد: تردد تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه از محور سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیک خواهد بود، گفت: توصیه و هشدار پلیس توجه به مسائل راهنمایی و رانندگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.


ت ت
کدخبر: 129765 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها