در آبادان رخ داد؛

دستگیری ۱۰ نفر از عوامل تیراندازی در یک مجلس فاتحه خوانی

فرمانده انتظامی آبادان از شناسایی و دستگیری۱۰ نفر از عاملان تیراندازی در یک مجلس عزاداری و فاتحه خوانی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۱۰ نفر از عوامل تیراندازی در یک مجلس فاتحه خوانی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی آبادان سه‌شنبه گفت: به دنبال تیراندازی در یک مجلس فاتحه خوانی در یکی از نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی موفق شدند ۱۰ نفر از عاملان تیراندازی در مراسم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری کلانتری محل آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه در تیراندازی افراد مذکور یک نفر از ناحیه گردن مصدوم شده بود افزود: متهمان تا تحویل سلاح های بکار رفته در تیراندازی با هماهنگی قضایی در اختیار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار دارند.

او در خاتمه گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد شد.

تیراندازی در مراسم عروسی و عزا در خوزستان بارها منجر به وقوع حوادث ناگوار شده است.

تیراندازی در مجالس عروسی و عزا، فرهنگ غلطی در استان خوزستان و دیگر استان های همجوار است که به یک معضل اجتماعی تبدیل شده است.

مسئولان امنیتی و انتظامی این استان، نماینده ولی فقیه و امامان جمعه همواره از تریبونهای مختلف خواهان تجدید نظر در این رسم غلط و دخالت بزرگان اقوام برای برچیدن آن شده اند.


ت ت
کدخبر: 133868 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها