ورود هولناک نیسان به خط ویژه

رئیس منطقه 25 پلیس راهور از برخورد شدید نیسان با گاردریل های بزرگراه امام علی (ع) و ورود نیسان به خط ویژه این مسیر خبر داد.

ورود هولناک نیسان به خط ویژه

به گزارش منیبان؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس منطقه 25 پلیس راهور گفت:  ساعت 06:22  صبح امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر تهران   مبنی بر یک فقره برخورد شدید  وانت نیسان  با گاردریل های شمال به جنوب بزرگراه  امام علی  (ع) بعد از پل بعثت ، بلافاصله  تیم کارشناسی منطقه 25  پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند .  

وی عنوان کرد: با حضور عوامل  منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه  و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه وانت نیسان  به علت خستگی  و خواب آلودگی  با گاردریل های کناری بزرگراه  امام علی  (ع) برخورد کرده و پس از  عبور از آنها  بزرگراه وارد خط ویژه این بزرگراه می شود . 

رئیس منطقه 25 پلیس راهور  تهران ابراز داشت: خوشبختانه عابر و اتوبوسی در این لحظه از داخل مسیر خط ویژه عبور نمی کرد وگرنه معلوم نبود چه حادثه ناگواری اتفاق خواهد افتاد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا شد.

سرهنگ احسان پور در پایان از رانندگان خواست: حتما قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشید و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی دوری کنید


ت ت
کدخبر: 13710 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها