پیداکردن خواهر کوچکتر بعد از مرگ پدر و مادر از روی یک عکس

سه خواهری که در کودکی با یک اتفاق از هم دور شده بودند بعد از سال ها با یک معجزه و اتفاق عجیب همدیگر را پیدا کردند.

پیداکردن خواهر کوچکتر بعد از مرگ پدر و مادر از روی یک عکس

 

به گزارش منیبان؛ شاید این اتفاق از نظر خیلی ها معجزه باشد که دو خواهر در پرورشگاه که از خواهر کوچکتر خود دور افتاده بودند، بتوانند از طریق یک عکس او را پیدا کنند اما ماجرای واقعی است که جزئیات آن را در این بخش خواهید خواند.

دو خواهر بزرگتر که 12 و 14 سال سن داشتند، در پرورشگاه حیدرآباد زندگی می کردند و توانستند در یک جشنواره خواهر کوچکتر خود را شناسایی کنند. طبق گزارشات، این دختران مدام بی قراری خواهر کوچکشان را می کردند و نمی دانستند دقیقا کجاست.

این سه خواهر تا سالها پیش، در کنار پدرشان زندگی می کردند تا این که پدرشان فوت کرد و دو تن از این خواهران به پرورشگاه رفتند. در حالی که بچه سوم کوچک ترین دختر خانواده به همراه مادربزرگش زندگی می کرد اما بعد از مدتی که مادربزرگ از دنیا رفت و مشخص نشد که چه بر سر خواهر کوچکتر آمده است.

بعدها خبر رسید که پس از مرگ مادربزرگ، دختر کوچک در گوشه ی خیابان رها شده و پس از مدتی توسط پلیس به پرورشگاه منتقل شد اما مشکل اینجا بود که پرورشگاه او با خواهرانش متفاوت بود برای همین دو خواهر بزرگتر هیچ خبری از او نداشتند.

یک روز بصورت کاملا اتفاقی در پرورشگاه عکس هایی از جشنواره های مختلف دست به دست شد، تا اینکه آن ها عکس خواهرشان را داخل این تصاویر مشاهده کردند و به مسئولین و مشاورین پرورشگاه اطلاع رسانی کردند.

این عکس ها توسط مسئولین پرورشگاه پیگیری شد و پس از مدتها بررسی و تلاش، بالاخره توانستند خواهر کوچکتر را به خواهران بزرگترشان بازگردانند و بعد از آن، تست DNA هم انجام دادند و این موضوع به تایید رسید که این دختر کوچولو واقعا خواهر آن ها است.

یک عکس که به شکل کاملا اتفاقی به دست این بچه ها رسیده بود همه چیز را تغییر داد و در نتیجه این سه نفر توانستند دوباره به یکدیگر بپیوندند و در کنار هم زندگی کنند.


ت ت
کدخبر: 139765 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها