دستگیری 2 موبایل قاپ معروف غرب تهران

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دو سارق کیف قاپ و موبایل قاپ و کشف 10 فقره سرقت خشن در غرب تهران، خبر داد.

دستگیری 2 موبایل قاپ معروف غرب تهران
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 150 تهرانسر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی و موبایل قاپی به صورت خشن توسط یک باند سه نفره با استفاده از موتورسیکلت درمحدوده تهرانسر و شهرک آزادی، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 150 تهرانسز قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با بررسی اظهارات مالباختگان و شیوه و شگرد سرقت ها و با انجام تحقیقات میدانی گسترده موفق به شناسایی سارقان حرفه ای و سابقه دار شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

مالمیر  با اشاره به کشف 5 گوشی تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه سارقان و تحویل آنها به مالباختگان، بیان کرد: متهمان در تحقیقات فنی صورت گرفته پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس چاره ای جز اعتراف نداشته و به 10 فقره سرقت به عنف کیف قاپی و موبایل قاپی اعتراف کردند.

رئیس کلانتری 150 با بیان اینکه تحقیقات و تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، خاطر نشان کرد: سارقان سابقه دار پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و دوباره روانه زندان شدند.


ت ت
کدخبر: 14248 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها