ماجرای سرقت بنزین از پالایشگاه تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از فوت 2 برادر در چاهی که به پالایشگاه تهران متصل می شد، خبر داد و گفت: این افراد در شهریور سال گذشته با خرید یک قطعه زمین تصمیم به سرقت از لوله اصلی بنزین را داشتند که در چاه احداثی محبوس و جان خود را از دست داده اند.

ماجرای سرقت بنزین از پالایشگاه تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در خصوص جزئیات سرقت بنزین با حفر تونل از پالایشگاه تهران، گفت: ساعت 9:30 شامگاه بیست و سوم فروردین ماه، نگهبان یک قطعه زمین چهار دیواری در محدوده "کهریزک" با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و تقاضای خدمات پلیسی می کند.

او با اشاره به اینکه نزدیکترین تیم گشت کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند، عنوان کرد: با حضور ماموران در محل این نگهبان اعلام کرد، مالکان این قطعه زمین  که دو برادر هستند به داخل چاهی که حفر کرده بودند، رفته و مدتی است که بازنگشته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ابراز داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد، مقدار فراوانی گاز بنزین در چاه جمع شده و  انتهای مسیر چاه را مقداری زیادی بنزین مسدود کرده است که حضور عوامل آتش نشانی و تجهیزات ایمنی ضروری بود.

او توضیح داد: با تلاش ماموران آتش‌نشانی و امداد و نجات که از شب دوشنبه 23 فروردین تا غروب روز گذشته حوالی ساعت 6:30 ادامه داشت، هر 2 جوان  25 و 35 ساله در حالی که جان خود را از دست داده بودند، از داخل چاه خارج شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد که این 2 برادر حدود یک سال پیش قطعه زمین مذکور را خریداری و با حفر چاه قصد سرقت از لوله بنزین انتقالی به شهر ری را داشتند که پس از حفر چاه، هنگام سرقت از لوله براثر فشار زیاد بنزین در داخل چاه محبوس و جان خود را از دست داده اند.

این مقام انتظامی  اظهار کرد: در این رابطه مغنی و نگهبان چهار دیواری که با این 2 برادر همدست بودند شناسایی و دستگیر شدند و هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده به کلانتری انتقال یافتند


ت ت
کدخبر: 14817 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها