تصادف مرگبار پژو با تریلی

حکمت‌الله هاشمی شامگاه دیروز (۳۱ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۸ جاده زنجان – ایجرود توسط آتش‌نشانی به ندای امداد گزارش شد، اظهار کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده پاپایی شهرستان ایجرود به صحنه حادثه اعزام شدند.

تصادف مرگبار پژو با تریلی

به گزارش منیبان، حکمت‌الله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با تریلی در جاده زنجان – ایجرود ۲ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت.

وی شامگاه دیروز (۳۱ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۸ جاده زنجان – ایجرود توسط آتش‌نشانی به ندای امداد گزارش شد، اظهار کرد: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده پاپایی شهرستان ایجرود به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی اقدام به رهاسازی مصدومان و فرد فوت شده کردند، عنوان کرد: این تیم‌ها در سانحه رانندگی با بیش از یک ساعت علاوه بر رهاسازی، اقدامات لازم برای کنترل صحنه و انجام کمک‌های اولیه برای مصدومان حادثه‌دیده را انجام دادند.

این مسئول با توضیح اینکه در این عملیات یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات هلال‌احمر به‌کارگیری شد، ادامه داد: علاوه بر هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس راهور، از عوامل حاضر در صحنه تصادف بودند.

 هاشمی از هموطنان درخواست کرد: در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز، برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 151031 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها