تیراندازی به سر مرد جوان در لواسان: انگیزه قاتل در دادگاه فاش شد

زن جوانی با اعلام فقدان همسرش به اداره چهارم پلیس آگاهی، تیمی از کارآگاهان برای تحقیق و در نهایت کشف متهم قاتل ساسان که به قتل مقتول به دلیل اختلافات مالی و دفن جسد او در باغ لواسان اعتراف کرد.

تیراندازی به سر مرد جوان در لواسان: انگیزه قاتل در دادگاه فاش شد

به گزارش منیبان، زن جوانی در ابتدای سال 1401 با ابراز نگرانی از همسرش که با خودروی پژو 405 از خانه خارج شده و دیگر برنگشته بود به اداره چهارم پلیس آگاهی (مفقودی ویژه) مراجعه کرد. تلفن همراه خاموش بود و او درخواست کمک کرد. تیمی از کارآگاهان تحقیقات را آغاز کردند اما پس از استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های ایران، ردی از مرد مفقود شده پیدا نکردند. ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند مرد فقدانی با جوانی به نام ساسان که مدام او را تهدید می کرد اختلافات مالی شدیدی پیدا کرده و این موضوع شک تیم پلیس را برانگیخت.

خودروی مرد گمشده در ادامه توسط ماموران راهنمایی و رانندگی در یکی از خیابان های محدوده لواسان کشف و پس از بررسی دوربین های مداربسته، ساسان به عنوان تنها متهم پرونده دستگیر شد. وی ابتدا منکر جنایت خود شد اما پس از مشاهده شواهد و مدارک به قتل مرد گمشده با سلاح گرم به دلیل اختلافات شخصی اعتراف کرد و گفت جسد را در یکی از باغ های لواسان دفن کرده است. ماموران تیم شناسایی پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی (مبارزه با قتل) پس از ساعت ها جستجو جسد را کشف کردند.

ساسان مهرماه امسال در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و ماجرای خود را توضیح داد. وی گفت: با مقتول اختلافات مالی داشت و وقتی با وی تماس گرفت و گفت می خواهم تمام پول را بپردازم، برای پس گرفتن پول خود به باغی در لواسان رفت. در جریان مشاجره لفظی در این باره، با بند کمربند به سر مقتول شلیک کرد و جسد او را در همان باغ دفن کرد. قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از شنیدن اظهارات وی ختم جلسه را اعلام و برای صدور رأی وارد دادگاه شدند.


ت ت
کدخبر: 176787 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها