تانکر حمل سوخت در خیابان رجایی تهران آتش گرفت+فیلم

جلال ملکی در وقوع حادثه آتش سوزی تانکر حمل سوخت واقع در خیابان شهید رجایی، مسیر جنوب به شمال، بالاتر از دور برگردان خیرآباد خبر داد.

تانکر حمل سوخت در خیابان رجایی تهران آتش گرفت+فیلم

به گزارش منیبان؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۵۲ امشب یک مورد آتش سوزیتانکر حمل سوخت در خیابان شهید رجایی مسیر جنوب به شمال بالاتر از دور برگردان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

او افزود:بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل کف و تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی تصریح کرد: یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل بنزین در این محل به دلیل نا مشخصی به یک باره شعله ور شد و زمانی که نیروها به محل می رسند کاملا شعله ور بود.

او ادامه داد:خوشبختانه راننده با خلاقیت و سرعت عمای که به خرج داده بود توانسته بود خودرو را از تانکر جدا کند.

سخنگوی یازمان آتش نشانی تهران بیان کرد: آتش نشانان از چند طرف آب و کف را به سمت حریق پمپاژ کردند و خوشبختانه موردی از تلفات جانی یا مصدومیت تا به این لحظه نداشتیم.

ملکی در پایان افزود: یک بخشی از بنزین کاملا سوخته اما بخشی دیگر از آن با تلاش آتش نشانان محفوط مانده و از سوختن باقی بنزین ها جلوگیری شد در حال حاضر مدت زیادی است که حریق خاموش شده است اما کابل های برقی که در محل وجود داشت به دلیل حرارت بالا و ارتفاع شعله ها کاملا ذوب شده است در ادامه با کمک یک جرثقل سعی بر این است که تانکر به حالت پایدار و ایمن ثابت شود. و محل تحویل مالک و مسئولین مربوطه خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 18165 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها