اقدام عجیب، این زن از شیر خودش صابون می سازد/ عکس

بر اساس مطالعه ای که در سال 2019 در مجله Nutrients منتشر شد، می توان از شیر مادر برای برخی از تحریکات پوستی نیز استفاده کرد.

اقدام عجیب، این زن از شیر خودش صابون می سازد/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، بر اساس مطالعه ای که در سال 2019 در مجله Nutrients منتشر شد، می توان از شیر مادر برای برخی از تحریکات پوستی نیز استفاده کرد. در فوریه هم، یک کاربر معروف تیک تاک به اشتراک گذاشت که: شیر مادر به بهبود برخی از علائم پسوریازیس کمک کرده است. دیگران هم به شبکه اجتماعی تیک تاک رفته اند تا نحوه ساخت صابونشیر مادر در خانه را یاد بگیرند.

314101230-parsnaz-com

باید بگوییم که خانم ادی یک امضای شخصی نیز به محصولات خود اضافه می کند. او به مشتریان این امکان را می دهد تا صابون های خود را با روغن های ضروری و پایه های صابون خاص سفارشی کنند و شکل آن را هم سفارشی سازی کنند. بریتنی می تواند صابون هایش را به هر شکلی تبدیل کند – از شکل گاو گرفته تا قلب یا حتی یک گل رز.

او تاکید کرد که بهداشت یکی از اولویت های اصلی او در ساخت صابون است. بنابراین، توضیح داد که: دستکش می پوشد و لوازم خود را جدا از ظروف روزمره آشپزخانه اش نگه می دارد. و، اگرچه ادی می‌داند که برخی صابون شیر مادر را «عجیب» می‌دانند، ولی او امیدوار است در مورد مزایای آن به افراد بیشتر آموزش دهد و به این انگ پایان دهد.

فواید صابون شیر مادر برای پوست

حتی شوهرش هم اکنون به این معجزه این محصول قسم می‌خورد. شوهر بریتنی گفت: این صابون برای پوست شما بسیار مفید است. تحقیقات خود را در مورد آنچه که شیر مادر می تواند انجام دهد انجام دهید. تا بتوانیم این انگ را از بین ببریم که “اوه، این عجیب است. من نمی خواهم به آن دست بزنم، چه رسد به استفاده از آن. این صابون و دیگر محصولات واقعاً مفید هستند.

 

 

 


ت ت
کدخبر: 183127 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها