باران‌ها در برخی مناطق کشور همچنان ادامه دارد

با توجه به اخرین تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در برخی مناطق کشور به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

باران‌ها در برخی مناطق کشور همچنان ادامه دارد

به گزارش منیبان؛ بر اساس گزارش سازمان هواشناسی ایران، امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردیبل و دامنه‌های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، تهران، به ویژه در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

در مناطق کوهستانی و مستعد، صاعقه و بارش تگرگ دور از انتظار نیست. همچنین در غرب سواحل دریای خزر ابرناکی، وزش باد شمالی و بارش باران رخ می‌دهد.

از بعد از ظهر چهارشنبه و طی روز پنجشنبه کاهش محسوس دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد و دریای خزر نیز در این مدت مواج می‌باشد. شرق تنگه هرمز نیز از امروز مواج است.

پنجشنبه استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل شمالی، خراسان شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، همچنین در مناطقی از استان‌های اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

جمعه در کل نوار شمالی و مناطقی از شرق فارس و اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

شنبه گستره بارش در نیمه شرقی کشورخواهد بود و در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی شدت خواهد داشت.

یکشنبه علاوه بر اینکه در سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، یزد، مناطقی ازاصفهان بارش رخ می‌دهد در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز همچنین در غرب سواحل دریای خزر و استان‌های همدان، مرکزی و قم به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار باران پیش بینی می‌شود.


ت ت
کدخبر: 18873 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها