دست زن خیانتکار تهرانی در قتل شوهرش لو رفت!

یک زن خیانتکار تهرانی به همراه مردی غریبه همسرش را به قتل رساند.

دست زن خیانتکار تهرانی در قتل شوهرش لو رفت!

به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، زن خیانتکار پس از اعتراف هولناک پسر مورد علاقه اش به قتل عمد شوهرش همدست وی شناخته شد و هر دو عامل جنایت به قصاص نفس محکوم شدند.

5 خرداد سال جاری مرد میانسالی با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد از مرگ مشکوک پسرش خبر داد و گفت: من از عروسم به خاطر سهل انگاری در مراقبت از پسرم و مرگ او شکایت دارم خواهش می کنم به من کمک کنید.

پس از اعلام پدر عزادار تحقیقات توسط ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران آغاز و گزارش این مرگ مشکوک به بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران مخابره شد.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد مرگ این مرد ۳۷ ساله به نام حامد معمایی است تیم تحقیق در نخستین گام به بازجویی از همسر این مرد که حدیث نام دارد پرداخت.

حدیث به تیم جنایی گفت : شوهرم  پس از خوردن مشروب به کما فرو رفت و من بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم خیلی زود شوهرم را به بیمارستان انتقال دادیم تا اینکه هنوز 24 ساعت نگذشته بود که حامد به کام مرگ فرو رفت.

پدر قربانی نیز همزمان  به بازپرس براعه گفت: از چند ماه قبل متوجه رابطه پنهایی عروسم با مرد غریبه ای شده بودیم ، بارها سعی کردم به او بفهمانم که کارش اشتباه است و این مسئله از لحاظ شرعی و قانونی برایش دردسر ساز خواهد شد اما او هر بار این مسئله را منکر می شد تا اینکه از فروردین ماه اختلاف پسرم با او شدت گرفت و از آن به بعد همه متوجه ارتباطات مخفی او شده بودند عروسم هر بار می گفت پسر شما  نمی تواند مرا از لحاظ روحی ، روانی و .... تامین کند.

با طرح این موضوع از سوی پدر مقتول دستور بازداشت حدیث از سوی بازپرس ویژه قتل صادر شد و ماموران اداره 10 پلیس آگاهی  این زن خیانتکار پس از دستگیری تحت بازجویی تخصصی قرار دادند .

حدیث که زن 31 ساله ای بود در بازجویی‌های ابتدایی به ارتباط پنهانی اش با مرد غریبه اعتراف کرد، اما همچنان اصرار داشت که در مرگ شوهرش نقشی نداشته و او به خاطر مصرف همزمان مواد مخدر، داروهای انرژی زا و مشروبات الکلی به کما فرو رفته و سپس فوت کرده است.

پس از اعترافات زن جوان به خیانت شوم ، تیم جنایی پلیس پی برد مرد غریبه و زن خیانتکار در تمام مدتی که حامد هنوز زنده بود با هم رابطه عاطفی شدیدی  داشتند و قول قرار هایی برای زندگی بعد از مرگ و جدایی حامد گذاشته بودند.

همین کافی بود تا کارآگاهان مرد غریبه را هم بازداشت کنند  این مرد که سپهر نام دارد وقتی در برابر بازپرس براعه ایستاد مانند حدیث در بازجویی های ابتدایی به رابطه نامشروع  اعتراف کرد و گفت: من و حدیث 9 ماه قبل از مرگ شوهرش با هم آشنا شده بودیم و قصد داشتیم بعد از طلاق گرفتن آنها، با هم ازدواج کنیم!

برای همین بارها از او خواستم به زندگی اش با شوهرش پایان بدهد طلاق بگیرد و با هم زندگی مشترکمان را شروع کنیم اما حامد اصلا راضی به طلاق دادن حدیث نبود!


ت ت
کدخبر: 204105 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها