این مرد ورامینی قاتل سریالی 67 نفر است/ عکس

هوشنگ ورامینی یک قاتل سریالی است که بیشترین تعداد قتل را در تاریخ ایران مرتکب شده است.

این مرد ورامینی قاتل سریالی 67 نفر است/ عکس
پیشنهاد ویژه

 به گزارش منیبان به نقل از سایت جنایی،هوشنگ ورامینی نامی مخوف در تاریخ جنایی ایران است. وقتی صحبت از قاتل سریالی می شود نام اصغرقاتل به عنوان شاخص‌ترین قاتل سریالی ایران به میان می آید اما جالب است بدانید هوشنگ ورامینی که به هوشنگ امینی نیز مشهور است قاتل سریالی است که بیشترین قتلها را مرتکب شده است.

هوشنگ ورامینی زمانی که بازداشت شد 26 ساله بود. او بعد از اعتراف به قتل 67 نفر به اعدام محکوم و در ملاء عام اعدام شد. هرچند فقط جسد 23 نفر از جمله 10 راننده پیدا شد و جسد دیگر قربانیان هرگز پیدا نشد.

قربانیان هوشنگ ورامینی چه کسانی بودند

قربانیان هوشنگ ورامینی بیشترپسربچه بودند اما در میان قربانیان ، زن و مرد هم وجود دارند اما نکته مشترک همه این قتل ها تجاوز است. هوشنگ ورامینی از این جهت که یک تبعه آلمانی را هم به قتل رسانده بود بسیار مورد توجه بود.

ثییثص

سال 41 بود که خبر قتل یک مرد آلمانی تبار در قبرستان مسگر آباد در روزنامه های کیهان و اطلاعات منتشر شد، قتل بسیار فجیع اتفاق افتاده بود، مرد آلمانی تبار مورد تجاوز قرار گرفته ، دست و پاهایش بسته شده و به قتل رسیده بود. هیچ اثری از عامل قتل در میان نبود و ردیابی ماموران هم به جایی نرسیده بود. حدس زده می شد این مرد آلمانی مورد خفتگیری قرار گرفته باشد.

بچه خوره در ورامین

موضوع وجود بچه خوره در ورامین مساله جدی شده بود، مردم فکر می کردند یک بچه خوره به ورامین آمده و بچه هایشان را می دزد و می خورد، پسربچه ها گم می شدند اما ردی از آنها پیدا نمی شد، در واقع آنها مفقود می شدند، هیچ اثری از زنده یا مرده آنها نبود.

بیشتر خانواده ها شناسنامه ای برای بچه ها نداشتند، بعضی به پلیس گزارش داده می شد و بعضی نه.

با این حال آدم خوره همچنان در ورامین باب بود و حالا چیزی که قبلا افسانه بود حالا به عنوان واقعیت باید از سوی مردم پذیرفته می شد.اجساد برخی از کودکان پیدا و برخی دیگر هرگز پیدا نشد.

رد خون و پدر کنجکاو

گم شدن کودکان در وارمین تبدیل به یک دلهره اساسی برای خانواده ها شده بود، بیشتر کودکانی که گم می شدند کودکان کار بودند، آنها بعد از اینکه برای کار از خانه خارج شده بودند دیگر برنگشته بودند، تا اینکه یک روز مرد جوانی به ژاندامری رفت و گفت در نزدیکی یک چاه رد خونی را پیدا کرده و به نظر می رسد اتفاقی افتاده است. ماموران ژاندارمری که به محل رفتند متوجه بوی فساد از داخل چاه شدند، یک جسد از داخل چاه بیرون کشیده شد وضعیت چاه نشان می داد اجساد دیگری هم در آن است. سپس جسد پسربچه دوم از داخل چاه بیرون کشیده شد هر دو به قتل رسیده بودند، اجساد قابل شناسایی نبودند، آجان‌ها از روی مشخصات مفقودی‌هایی که به کلانتری اعلام شده بود متوجه شدند اجساد متعلق به دو کودک بلیت فروش است که در کنار هم کار می کردند.

بازداشت یک جوان ولگرد

کسی از آنچه در ورامین اتفاق افتاده بود خبر نداشت اما رفتار و حرف‌های یک جوان ولگرد در اطراف چاه ماموران را مشکوک کرد و مرد ژولیده دستیگر شد. او کسی نبود جز هوشنگ ورامینی.

هوشنگ ورامینی 26 ساله ، مجرد و بیکار بود، او در یک خانواده پر جمعیت به دنیا آمده و پدر نداشت، هوشنگ ورامینی به هیچ قتلی نزد بازپرس اعتراف نکرد، اما قبول کرد که با خبرنگار روزنامه اطلاعات مصاحبه کند ، او در این مصاحبه در عین ناباوری به قتل 7 کودک و یک مرد خارجی اعتراف کرد.

پلیس با پیگیری خبر روزنامه اطلاعات توانست اجساد جدیدی را پیدا کند و مشخص شد مرد خارجی کشته شده ارنست لانگه اقتصاددان آلمانی بوده است.

هوشنگ ورامینی در اعترافاتش درباره قتل مرد آلمانی گفته بود، نیمه‌شبی ارنست لانگه را در حال مستی در یکی از خیابان‌های تهران دیده و اپس از کشاندن او به گورستان مسگرآباد، همه پول‌هایش را ربوده و سپس وی را به داخل یکی از چاه‌های متروک قنات در حاشیه قبرستان انداخته است.

این آغاز اعترافات هوشنگ ورامینی بود، او بعدها در اعترافاتش گفت قربانیان را در چاهها می انداخته است و البته قربانیانش فقط در ورامین نبودند، او همچنین اعتراف کرد چند زن را هم مورد تجاوز قرار داده و کشته است.

بازپرس وقت همه چاه های ورامین را مورد بازبینی قرار داد و در نهایت 23 جسد از چاه ها بیرون کشیده شد. ، هرچند اجساد همه قربانیان پیدا نشد، اما مفقود بودن اسامی اعلام شده نشان می داد که قتل اتفاق افتاده است.

هوشنگ ورامینی چند کودک را هم در شمال ایران مورد تجاوز قرار داده و کشته بود ، او جسد یکی از کودکان را در ساحل خزر دفن کرده بود که بعدها توسط پلیس شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: بازخوانی پرونده قتل های سریالی قاتل دوچرخه سوار

 می خواستم فساد را پاک کنم

هوشنگ ورامینی بر اساس توصیفاتی که خبرنگاران وقت از او کرده‌اند مردی جوان، لاغر اندام، ژولیده بود که دهانش بوی بسیار بدی می داد، او یک کلاه نمدی هم داشت که به قاتل کلاه نمدی هم مشهور است. او خیلی خوب صحبت می کرد و الگوی خود برای قتل را اصغر قاتل معرفی کرده و گفته بود قصد داشته مانند اصغر قاتل فساد را از روی زمین پاک کند.

بعد از اینکه هوشنگ ورامینی به 67 قتل اعتراف کرد از سوی خانواده اش طرد شد. خانواده اش هرگز به ملاقات او نیامدند، مادرش هم حاضر نشد پسرش را ببیند. او به خاطر اینکه بیکار بوده و وضعت مناسبی در زندگی نداشته مورد شماطت خانواده بوده است. قضات وقت معتقد بودند احتمالا قتل‌ها بیشتر از این است و هوشنگ ورامینی احتمالا همه را به یاد ندارد.


ت ت
کدخبر: 216287 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها