جولان سارقان در لباس تعمیرکاران یخچال در شهرک غرب

رئیس کلانتری 134 شهرک غرب از دستگیری 2 سارق تحت عنوان تعمیرکار یخچال خبر داد.

جولان سارقان در لباس تعمیرکاران یخچال در شهرک غرب

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سلیمان شکری، رئیس کلانتری 134 شهرک غرب گفت: با وقوع یک فقره سرقت از خانه ای در شهرک غرب توسط 2 مرد تحت پوشش تعمیرکار یخچال پرونده به سرعت برای شناسایی متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، ماموران کلانتری 134 شهرک غرب با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از سارقان حرفه ای را به دست آوردند.

رئیس کلانتری 134 شهرک غرب ابراز داشت: شیوه و شگرد سارقان به این شکل بوده که آن ها در پوشش تعمیرکار یخچال وارد خانه شده و با استفاده از خشونت وسایل با ارزش خانه را سرقت می‌کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی سارقان حرفه ای با اخذ مجوز قضائی در یک عملیات متهمان را در مخفیگاه خود واقع در شهرک غرب دستگیر و روانه کلانتری 134 شهرک غرب کردند.

این مقام پلیسی اظهار کرد: متهمان در بازجویی هایی پلیسی به 5 فقره سرقت اعتراف کرد ند و مال باختگان  نیز این سارقان حرفه ای را شناسایی کردند.

سرهنگ  شکری در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال سرقت شده توسط کارشناسان بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: بررسی جزئیات پرونده و سرقت های احتمالی دیگر در دستور کار قرار دارد.


ت ت
کدخبر: 22057 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها