اگر این دختر را می شناسید سریع خبر دهید، او نیازمند کمک شما است!/ عکس

زن جوان 31 ساله درنوجوانی متوجه می شود که با خانواده فعلی خود نسبتی ندارد و به دنبال هویت گمشده خود می گردد.

اگر این دختر را می شناسید سریع خبر دهید، او نیازمند کمک شما است!/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از رکنا، حدیث زن جوانی است که اهل یکی از شهرستان های نزدیک بروجرد است. او مادر است و سال هاست که خود به دنبال آغوش و مهر مادری می گردد که او را واگذار کرده است. او در نوجوانی متوجه می شود که فرزند واقعی خانواده خود نیست. در ابتدا به او گفته می شود که فرزند دختر خاله اش است و خانواده اش او را به سرپرستی گرفته اند.

این زن جوان در 27 سالگی متوجه شد که این داستان هم حقیقت ندارد و با خانواده فعلی خود کوچکترین نسبتی ندارد.

نوزاد

حدیث در خصوص سرگذشت خود این چنین گفت: " تنها آدرسی که از خانواده خود دارم ، آدرس یک بیمارستان در همدان است که چند بار به آن جا مراجعه کردم اما هیچ نشانی پیدا نشد.

یک کارت واکسن به تاریخ 14 مهر 1372 که واکسن بدو تولدم به این تاریخ در آن ثبت شده است برایم باقی مانده است. من در بیمارستان فاطمیه همدان به دنیا آمدم. از مادری ترک زبان و کوتاه قامت و پدری بلند قد با چشمان رنگی که راننده ماشین سنگین بوده است.

آن ها با وجود وضعیت مالی خوبی که داشتند ، من را نمی خواستند.این را دختر خاله ام که برای زایمان به بیمارستان فاطمیه همدان در همان تاریخ که مادر واقعی من به بیمارستان رفته بود گفت: " در تخت کناری من زنی بستری بود که چند فرزند داشت و قرار بود فرزندی که باردار است را به برادرش که بچه دار نمی شد بدهد.

اما ظاهرا در هنگام زایمان از این امر پشیمان می شود. گریه می کند و از اطرافیان می خواهد یک نفر دیگری را برای سرپرستی گرفتن بچه اش پیدا کنند و نمی خواست فرزندش را به برادرش بدهد."

سرانجام  به واسطه دختر خاله فعلی حدیث او را به خانواده ای که او را بزرگ کرده اند می دهند.

حدیث در ادامه صحبت هایش با بغض از این که فقط به دنبال هویتم هستم گفت: " من فقط خانواده واقعی ام را می خواهم که با آن ها معاشرت کنم و از تنهایی در بیایم."

کسانی که از سرگذشت حدیث اطلاع دارند می توانند با شماره 23051456-021 تماس بگیرند.

برای کمک به این خانم جوان لینک خبر را برای دوستان خود ارسال کنید.

ت ت
کدخبر: 221951 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها