ازدواج عجیب پسر 20 ساله با عمه 80 ساله اش کولاک کرد: من عاشقش شدم/ عکس

با پسرک 23 ساله ای آشنا می‌شویم که به طرز عجیبی به عمه 80 ساله اش ازدواج کرد .

ازدواج عجیب پسر 20 ساله با عمه 80 ساله اش کولاک کرد: من عاشقش شدم/ عکس
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان به نقل از تالاب، اختلاف سنی زیاد یکی از مسائلی هست که تاکنون بارها در مورد آن اخبار مختلف توزیع شده هست ، از ازدواج دختر 12 ساله با پیرمردی پیرتر از پدر بزرگش تا ازدواج پیرزن 80 ساله با پسر نوجوان 17 ساله که همگی به نحوی با مخالفت خانواده ی همراه بوده ولی برگزار شده هست

مانند پسر جوانی که در کمال تعجب والدین و خویشاوندان تصمیم گرفت با عمه بزرگ خود یعنی عمه ی عمه اش ازدواج کند.

ازدواج و عروسی

“مائوریکیو اوسلو” برای به آرامش رساندن “یولاندا تورس” تصمیم گرفت تا اخرین آرزوی این پیرزن 91 ساله راکه ازدواج بود برآورده کند .

پسرجوان که هنگام ازدواج هنوز در مرحله تکمیل مقدمات دریافت حکم وکالتش بود بعد از مدت کوتاهی وکیل شد و توانست با قدرت بیشتری بکار خود ادامه دهد ، این عقیده ای بود که او داشت .

هنگام ازدواج با پیرزنی که 68 بزرگ‌تر از او بود 8 سال از جدایی پدر و مادرش می گذشت و این مرد جوان دوست نداشت هیچ کس به دلیل تنهایی و از هم پاشیدگی خانواده اش غمگین باشد برای همین تصمیم گرفت تا عمه بزرگ خانواده رابه آرزوی ازدواجش برساند و وی را از تنهایی رها سازد.

14 ماه بعد از این ازدواج عروس 91 سال درگذشت و داماد جوان را تنها گذاشت. “مائوریکو” بعد از مرگ همسر پیرش گفت :او برای من یک پشتیبان واقعی بودو حضورش به من دل گرمی می داد و حالا نبودش برای من بسیار سخت هست.


ت ت
کدخبر: 225023 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها