تغییر چهره زن بی خانمان بعد از آرایش/ عکس

تغییر چهره زن بی خانمان بعد از آرایش باعث خواهد شد که دیگر به چشمان تان اعتماد نکنید. ملاقات تصادفی بین دو زن و قدرت آرایش زنانه به سرعت تبدیل به یک درس قدرتمند در انسانیت شد. زمانی که یک آرایشگر حرفه ای تصمیم گرفت به یک زن بی خانمان یک آرایش کامل رایگان بدهد، داستانی دلچسب اتفاق افتاد. حالا این دگرگونی، موج های آنلاین زیادی را به وجود آورده است.

تغییر چهره زن بی خانمان بعد از آرایش/ عکس
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان به نقل از پارس ناز، این ماجرا از دید کاربران شبکه ای اجتماعی، قدرت سخاوت و شفقت را برجسته می کند. شفق نوروز یک آرایشگر حرفه ای جوان با اصالت آذربایجانی و تخصص در آرایش است. او با ریتا، زنی بی خانمان که در خیابان ها زندگی می کرد، برخورد کرد. شفق که تحت تأثیر ظاهر نادیده گرفته شده ریتا قرار گرفته بود، احساس کرد باید از استعدادها و منابع خود برای بازیابی زیبایی این زن بی خانمان استفاده کند.

خب، در ابتدا ریتا نمی دانست که این برخورد منجر به دگرگونی قابل توجهی می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد. اما این اتفاق افتاد و شفق نوروز تبدیل به یکی از مشهورترین آرایشگرهای جهان شد. ما در ادامه این داستان زیبا را به اشتراک گذاشته ایم. بسیاری از افراد با این اتفاق درس هایی از انسانیت و مهربانی را آموخته اند.

ریتا سال‌ها بود که واقعیت‌های سخت غربت را تحمل می‌کرد و تنها با خاطرات پسر مرحومش همراه بود. او که در خیابان زندگی می کرد، با جمع آوری بطری ها و کیسه های پلاستیکی شکم خودش را سیر می کرد. باید بگوییم که ریتا علیرغم رویای یافتن شغل، اما همیشه سنگینی قضاوت اجتماعی را به دلیل ظاهرش احساس می کرد.

بقزثبز

سپس، شفق که تحت تأثیر داستان ریتا قرار گرفته بود، تصمیم گرفت تا چالش تغییر تصویر خود را برای کمک به او برای پیوستن مجدد به جامعه بپذیرد. زمانی که این آرایشگر مهربان آذری، این زن را دید، او را به آرایشگاه خودش برد. و بعد به ریتا کمک کرد تا دوباره زیبایی زنانه خودش را ببیند. این اتفاق موج های آنلاین زیادی را به اراه انداخته است.

نتیجه کار شفق نوروز در دگرگونی ظاهر ریتا فراتر از انتظارات بود. این تغییر با مراجعه به یک دندانپزشک شروع شد، جایی که شفق شخصاً هزینه های جراحی دندان را پرداخت کرد تا به ریتا لبخندی که شایسته او بود بدهد. تغییرات بعدی شامل اجرای مانیکور و پدیکور برای ریتا خانم بود. جایی که پوست آسیب دیده ی ریتا باید درمان و سرحال میشد.

 


ت ت
کدخبر: 226338 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها