حقوق بازنشستگان دو برابر شد/ جزئیات

​سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک این کمیسیون با وزیر دفاع گفت: طبق گزارش ارائه شده، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح دو برابر شده و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اجرا و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

حقوق بازنشستگان دو برابر شد/ جزئیات

به گزارش منیبان به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: امروز جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جمعی دیگر از مسئولان وزارت دفاع در محل این وزارتخانه برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دیگر مسئولان وزارت دفاع نیز گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سه سال اخیر و در دولت شهید رئیسی از شهریور ۱۴۰۰ تا تیر ماه امسال ارائه کردند از حمله اینکه تولید نظامی در این دوره ۲/۵ برابر و صادرات تولیدات و محصولات نظامی رشد سه برابری داشته و همکاری با شرکت‌های بخش خصوصی ۴/۶ برابر شده است.

وی بیان کرد: طبق گزارش ارائه شده، حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح نیز  دو برابر شده و متناسب سازی حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح به زودی اجرا و حقوق آنان ترمیم و تکمیل می‌شود.

 وی گفت: در این جلسه مطرح شد که فروش سازمان صنایع دفاعی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۰ دو برابر افزایش داشته و برنامه‌ریزی شده که امسال هم مجددا افزایش داشته باشند. همچنین گزارشی در زمینه توسعه محصولات، فناوری‌ها و زیرساخت‌ها و همینطور بومی‌سازی قطعات در مجموعه وزارت دفاع ارائه شد.


ت ت
کدخبر: 226833 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها