سردار رادان: جبهه مقاومت را حتما باید تقویت و پشتیبانی کرد/ صدایی غیر از این باشد آن فرد روبروی جبهه مقاومت است

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: میدان بدون شناخت از هنر جهادی دیپلماسی، میدان کارآیی زیادی نمی تواند داشته باشد و دیپلماسی بدون شناخت و البته اعتقاد به میدان کارآمد نیست.

سردار رادان: جبهه مقاومت را حتما باید تقویت و پشتیبانی کرد/ صدایی غیر از این باشد آن فرد روبروی جبهه مقاومت است

به گزارش منیبان؛ سردار رادان،فرمانده کل انتظامی کشور در نهمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» گفت: شهید امیرعبداللهیان مجاهدی بود که همه ویژگی‌های مرد میدان و دیپلماسی را به خود اختصاص داده بود

او افزود: تقویت و پشتیانی مادی و معنوی باید در دستور کار همه باشد به خاطر همین حمایت هاست که اسرائیل امروز منفورترین در جهان است و فلسطین در جهان زنده است.باید ارزش های جبهه مقاومت در همه جوامع را باید تعمیق و گسترش بدهیم. یک روزی لبنان غریب بود و فلسطین تنها بود ولی امروز شرایط فرق کرده است.آثار و برکات جهاد و جبهه مقاومت را باید تبیین کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد:اگر یکی از عرصه های میدان یا دیپلماسی باشد و عرصه دیگری نباشد کار می تواند جلو برود ولی کافی نیست. نمی شود یک طرف باشد و یک طرف نباشد.میدان بدون شناخت از هنر جهادی دیپلماسی، میدان کارآیی زیادی نمی تواند باشد و دیپلماسی بدون شناخت و البته اعتقاد به میدان کارآمد نیست.دیپلماسی و اقتصاد و فرهنگ نیز همانند میدان «قاسم سلیمانی‌ها» داشته باشد

او ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان قبل از اینکه غرش موشک‌ها و صدای پهپادها از همه لایحه‌های دفاعی دشمن عبور کند میدان را شکسته است، وعده می دهد حتما انتقام سخت وجود دارد.شهید اسماعیل هنیه از شهید امیرعبداللهیان با عنوان وزیر مقاومت یاد می کند مجله آمریکایی فارن پالیسی، شهید امیرعبداللهیان را حامی سرخت مقاومت می داند و اقرار می کند و می نویسند که او قاسم سلیمانی در عرصه دیپلماسی است.


ت ت
کدخبر: 233962 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها