دستگیری 3 زورگیر حرفه‌ای در بزرگراه مدرس

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 نفر از اعضای باند زورگیران خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.

دستگیری 3 زورگیر حرفه‌ای در بزرگراه مدرس

 

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع سرقت به شیوه زورگیری، عوامل کلانتری 103 گاندی با توجه به اظهارات شاکی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، اعضای این باند را شناسایی کردند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هویت متهمان در اختیار تمامی واحدهای گشت  قرار گرفت و عوامل کلانتری در حین گشت زنی در محدوده اتوبان مدرس تهران سه نفر از این باند را در حین سرقت از یکی از شهروندان بودند، مشاهده کردند.

او ادامه داد: سارقان با دیدن ماموران از محل متواری شدند ؛ اما بعد از دقایق کوتاهی تعقیب و گریز متهمان زمینگیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در بازرسی اولیه متهمان تعداد 3 دستگاه تلفن همراه که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه 3 قبضه سلاح سرد و یک عدد افشانه اشک آور کشف شد و به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری با مشاهده شواهد به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت تلفن همراه و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و تا کنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند. همچنین دستگیری یکی از همدستان آنها  در دستور کار پلیس قرار گرفت.


ت ت
کدخبر: 234900 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها