بازگشایی محور کندوان

فرمانده پلیس راه ولی آباد کندوان گفت : این محور که به دلیل مدیریت بحران و جلوگیری از خسارات احتمالی ریزش سنگ مسدود شده بود، حوالی یک ساعت پیش به روی خودروهای عبوری بازگشایی شد.

بازگشایی محور کندوان

به گزارش منیبان؛ سرگرد حسین نیک پیما روز پنجشنبه  افزود : به منظور حفظ جان مسافران در برابر احتمال سقوط سنگ و سیلاب این محور حوالی ساعت ۲۴ به روی خودروها با هماهنگی پلیس راه و راهداری استان های مازندران و البرز به روی خودروها مسدود شد.

او اظهار کرد : هم اینک تردد خودروها در این محور برقرار بوده منتهی در نقاطی ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

هواشناسی مازندران هم روز گذشته نسبت به احتمال بارندگی شدید و ریزش سنگ در این استان هشدار داده داده بود.

براساس این گزارش منطقه اثر این سامانه ناپایدار جوی را در مناطق غرب و مرکزی مازندران پیش بینی کرد و نسبت به احتمال آبگرفتگی و افزایش حجم آب رودخانه ها، صاعقه و کاهش دید، احتمال ریزش سنگ در جاده ها و محورهای کوهستانی و احتمال خسارت به سازه های کم مقاوم و سست بنیان در طی این مدت پیش بینی کرده بود.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این رقم در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار مورد نیز می‌رسد.


ت ت
کدخبر: 236858 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها