واکنش چمران به ماجرای فروش تابلوهای موزه امام علی(ع)

چمران درباره ماجرای فروش تابلوهای موزه امام علی (ع) توضیحاتی ارائه داد.

واکنش چمران به ماجرای فروش تابلوهای موزه امام علی(ع)

به گزارش منیبان؛ مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران درباره حواشی اخیر پیرامون تابلوهای موزه امام علی (ع) گفت: در این خصوص بی‌دلیل جنجال شده است. ما از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دعوت کرده‌ایم تا در صحن شورا حاضر شود و گزارشی در خصوص این تابلوها ارائه دهد. در جلسه امروز ابتدا آقای امانی گزارشی از بازدید خود از محله نعمت‌آباد در منطقه ۱۹ ارائه کرد و سپس به یک فوریت طرح تسهیلات شهروندان در حوزه گردشگری پرداختیم. همچنین چند پرونده مرتبط با باغ‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به آغاز سال تحصیلی و افزایش ترافیک در پایتخت گفت: امروز شاهد ترافیک شدید صبحگاهی نبودیم و احتمالاً در بعدازظهر ترافیک افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز با حضور در دو مدرسه در سطح شهر تهران، در حوالی خیابان انقلاب و رودکی، زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآوردم و همان‌طور که اشاره شد، ترافیک شدید صبحگاهی مشاهده نشد.

چمران در پاسخ به پرسشی درباره آمارهای متفاوت مسئولان از ترافیک مهرماه و آغاز سال تحصیلی تصریح کرد: هر یک از مسئولان بر اساس تجربیات خود آمارهایی ارائه می‌دهند.

او در پاسخ به پرسشی دیگر درباره برنامه‌ریزی شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با آغاز سال تحصیلی گفت: شهرداری تهران قرار است به‌زودی تعدادی از اتوبوس‌ها را وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی کند. همچنین برنامه‌ریزی‌هایی برای کاهش سرفاصله قطارهای مترو انجام شده است. اگر اقدامات لازم صورت نگیرد، مشکل ترافیک پیچیده‌تر خواهد شد، اما ان‌شاءالله با ورود وسایل حمل و نقل عمومی، مشکل ترافیک کاهش خواهد یافت.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی درباره ساخت‌وسازهای غیرمجاز در زندان قزل‌حصار گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

چمران در پاسخ به سوالی درباره فرآیند سوال از شهردار تهران توسط نجفی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ان‌شاءالله این کار انجام خواهد شد.

وی همچنین درباره تحقیق و تفحص از سازمان املاک شهرداری تهران گفت: این مسئله را کمتر از ۴۸ ساعت به شهرداری تهران اعلام کردیم.

رئیس شورای شهر تهران درباره حواشی اخیر پیرامون تابلوهای موزه امام علی (ع) بیان کرد: در این خصوص بی‌دلیل جنجال شده است. ما از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دعوت کرده‌ایم تا در صحن شورا حاضر شود و گزارشی در خصوص این تابلوها ارائه دهد.چمران خرید و فروش تابلوها در موزه‌های دنیا را یک امر مرسوم دانست و گفت: این کار طبق قراردادها در همه جای دنیا انجام می‌شود. با این حال، از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواسته‌ایم در صحن شورا حضور یابد و توضیحات لازم را ارائه کند.


ت ت
کدخبر: 237378 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها