برخورد وحشتناک پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین به تیر برق در غرب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی ۲۵ تا ۳۰ سال) به‌دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به‌شدت برخورد کرده است.

برخورد وحشتناک پژو ۲۰۶ با ۴ سرنشین به تیر برق در غرب تهران

 

به گزارش منیبان؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت 23:54 دقیقه شب گذشته، یک مورد حادثه تصادف به آدرس خیابان داروبخش، مسیر شمال به جنوب، نرسیده به بزرگراه لشکری اعلام شد. دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و همکاران ما در مدت زمان 4 دقیقه به محل رسیدند. در محل حادثه، مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پژو206 با 4 نفر سرنشین (دو آقا و دو خانم جوان در بازه سنی 25 تا 30 سال)، به‌دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از عبور از روی جوی آب کنار خیابان، با تیر برق سیمانی به‌شدت برخورد کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: این برخورد باعث شکستن تیر برق و افتادن آن تقریباً به‌روی دیوار ملک مجاور شده بود و خودروی پژو206 به‌شدت متلاشی شده بود. پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دو آقا که داخل خودرو بودند، موفق به خروج از خودرو شدند. ظاهراً یکی از آن‌ها به بیرون پرت شده بود و دیگری نیز خارج شده بود، هرچند یکی از آن‌ها دچار مصدومیت شدیدتری شده بود و وضعیت دیگری بهتر بود، دو خانم نیز در داخل خودرو بودند؛ یکی در صندلی جلو و دیگری در قسمت عقب که محبوس شده بودند. عملیات آتش‌نشانی آغاز شد و با برش قطعات خودرو، هر دو خانم توسط نیروهای آتش‌نشانی خارج شدند، متأسفانه مشخص شد که یکی از این خانم‌ها جان خود را از دست داده است و نفر دیگر دچار مصدومیت شده بود که بلافاصله تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: در نهایت، در این حادثه یک خانم جوان جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند. عملیات تا ساعت 54 دقیقه بامداد ادامه داشت و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.


ت ت
کدخبر: 240263 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها