شیک‌پوشی این زن گدا همه را متحیر کرد/ استایل جذاب و باورنکردنی پیرزن 80 ساله+عکس

:معمولا گدایان برای بدست گرفتن بازار گدایی با لباسهای مندرس در انظار ظاهر می گردند.اما این گدا با لباس شیک خود می گوید هر چند سنش پیر و فاقد خانه و کاشانه است اما قلبی جوان دارد.

شیک‌پوشی این زن گدا همه را متحیر کرد/ استایل جذاب و باورنکردنی پیرزن 80 ساله+عکس

به گزارش منیبان؛ زن بی خانمان در حالی که لباس شیک چند تکه به تن نموده است در خیابان در حال گدایی است.او با ظاهر خود می گوید درست است که چیزی ندارد اما قلبی بسیار جوان دارد.این زن گدا واکنشهای مختلفی را در جامعه به راه انداخته است.این زن با لباس های که از خیریه های شهرش دریافت می کند برای خود مدلی درست می کندکه همه را متعجب ساخته است.این زن خوشتیپ ترین گدای زن دنیا می باشد که همه را با تیپش شوکه کرد. شما را با «رزی» بانوی شیک پوش بی خانمان با سبک لباس پوشیدن عجیب و رفتار و نگرشی بی خیال و رها آشنا می کنیم. او روح شهر است که بیش از 30 سال است هر روز در خیابان های شهر پرسه می زند.و با ظاهر و رفتارش جو خاصی به فضاهای عمومی می دهد. رزی بیش از 80 سال سن دارد. یک بانو هیچ وقت سن واقعی اش را فاش نمی کند. بعضی ها می گویند او فقط یک گداست، بعضی ها به او هیچ توجهی نشان نمی دهند و برخی او را به خاطر سبکش دوست دارند.

گدای شیک پوش

آیا به اندازه ای پول درمی آورد که بتواند غذا بخورد، پاسخ می دهد:«من هر وقت پول کافی داشته باشم غذا می خوردم و تا وقتی به اندازه کافی پول نداشته باشم چیزی نمی خورم.» بیایید با کمی کمک زندگی را برای این افراد کمی ساده تر و روشن تر کنیم.


ت ت
کدخبر: 241190 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها