سیاه بازی دختر تهرانی که می‌خواست سوپراستار شود!

پشت پرده ربوده شدن دختر ۱۶ساله و اخاذی ۲میلیارد تومانی از خانواده‌اش، نقشه عجیبی بود که دختر نوجوان برای بازیگر شدن کشیده بود.

سیاه بازی دختر تهرانی که می‌خواست سوپراستار شود!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ چندی قبل خانواده دختری ۱۶ ساله قدم در اداره پلیس تهران گذاشتند خبر از ربوده شدن دخترشان دادند. پدر این دختر گفت: مهسا چند روز قبل برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت. پس از آن پیامکی به گوشی من ارسال شد که در آن نوشته شده بود: «دخترتان را گروگان گرفته‌ایم و اگر دو میلیارد تومان پرداخت نکنید، او را خواهیم کشت». پیامک از موبایل دخترم ارسال شده بود و پس از آن فردی ناشناس به من زنگ زد و گفت دخترم را در خیابان ربوده و در خانه‌ای متروکه زندانی کرده است. با شکایت این مرد، ماموران از او خواستند به بهانه پرداخت پول با با آدم‌ربایان قرار بگذارد. اما وقتی در محل قرار حاضر شدند، خبری از گروگانگیران نشد.

 

در ادامه تحقیقات، ماموران موفق شدند ردی از دختر ربوده شده در خانه ای در جنوب پایتخت به دست آوردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که دختر نوجوان به همراه پسری جوان در این خانه حضور دارد. مأموران با این فرضیه که پسر جوان در آدم ربایی دست دارد، راهی این خانه شدند اما خیلی زود مشخص شد که ماجرای آدم ربایی ساختگی بوده است. دختر نوجوان با همدستی پسر موردعلاقه اش، ‌نقشه آدم ربایی کشیده بودند تا دست به اخاذی از خانواده‌اش بزنند و به ترکیه فرار کنند. دختر ۱۶ساله پس از دستگیری به ماموران گفت: از کودکی آرزویم این بود که بازیگر شوم اما خانواده ام به شدت مخالف بودند. برخی از دوستانم به کلاس های بازیگری می رفتند اما خانواده ام هزینه ای برای شرکت در کلاس ها، پرداخت نمی کردند و علاقه ام را نادیده می گرفتند. مدتی قبل در اینستاگرام با پسری به نام سروش آشنا شدم. او علاقه شدیدی به کارگردانی داشت. حتی در این رشته درس می خواند و وقتی علاقه مرا دید، گفت کمکم می کند تا روزی بازیگر مشهور شوم. ما می خواستیم به ترکیه برویم، در آنجا درس بخوانیم و به رویاهایمان برسید. حتی قصد ازدواج هم داشتیم اما شکی نداشتم که خانواده ام مخالفت خواهند کردند. برای رسیدن به رویاهایم، ‌ نقشه آدم ربایی ساختگی و اخاذی میلیاردی از پدرم را کشیدیم و می خواستیم با این پول به ترکیه برویم اما به بن بست خوردیم و دستمان در نهایت رو شد. با افشای این حقیقت، تحقیقات پلیسی در این پرونده، زیرنظر بازپرس جنایی تهران ادامه دارد.

منبع: رکنا


ت ت
کدخبر: 241816 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها