برگزاری جشن عروسی عجیب با داماد مرده!+عکس

یک زن ۲۶ ساله اهل اندونزی که ماه گذشته نامزدش را در یک سانحه هوایی از دست داد، با پوشیدن لباس عروس، دست‌کردن حلقه ازدواج، برگزاری مراسم عروسی و گرفتن عکس تکی با ژست‌های مختلف بدون حضور داماد، سعی کرد آرزوی نامزدش را برآورده کند.

برگزاری جشن عروسی عجیب با داماد مرده!+عکس
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ «اینتان سیاری» دختر ۲۶ ساله اندونزیایی که قرار بود به زودی با مرد رویاهایش پس از ۱۳ سال رابطه ازدواج کند، ناگهان تمام رویاهایش را برباد رفته دید.«پراتما» نامزد بخت‌برگشته اینتان بود که در روز ۲۹ اکتبر به همراه ۱۸۹ خدمه و مسافر پرواز JT610 در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی نزدیک جاکارتا سقوط کرد و کشته شد.تصاویر تلخی که اینتان در حساب کاربری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت نشان می‌دهند که او با لباس سفید سنتی و حلقه ازدواجش، بدون حضور داماد عکس گرفته زیر آن نوشته است: «هر چند که من احساس اندوهی بی‌توصیف می‌کنم. اما باز هم باید برای شما لبخند بزنم. نمی‌توانم ناراحت نباشم، اما باید به گونه‌ای قوی باشم که همیشه همسرم به من می‌گفت، من حالا بدون او مراسم ازدواجمان را برگزار می‌کنم.»

پراتما که کارآموز پزشکی بود پس از شرکت در کنفرانسی در جاکارتا، در پرواز بازگشت به خانه دچار سانحه شد.خانم اینتان در اکانت اینستاگرام خود نوشت که ریو به شوخی پیش از رفتنش گفته است: «اگر تا ۱۱ نوامبر برنگشتم، باید لباس عروسی که برای شما انتخاب کردم بپوشی. لباس‌های زیبا با گل‌های رز سفید بپوش. عکس‌های خوبی بگیرید و آن‌ها را برای من بفرست.»اینتان لباس عروس مورد علاقه نامزدش را پوشید، حلقه ازدواج را به دستش کرد و همراه با خواهر همسرش، در ژست‌های مختلف عکس گرفت تا آخرین آرزوی پراتما را برآورده کند.

 


ت ت
کدخبر: 242559 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها