هشدار جدی؛ هرگز کفش‌هایتان را در هواپیما درنیاورید!

تعدادی از مهمانداران هواپیما اخیراً دلایل مهمی را فاش کرده‌اند که چرا نباید کفش‌هایتان را حتی در پروازهای طولانی دربیاورید، حتی اگر جوراب به پا داشته باشید.

هشدار جدی؛ هرگز کفش‌هایتان را در هواپیما درنیاورید!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ مهمانداران می‌گویند که کف هواپیماها به شدت کثیف است و حتی گاهی اوقات با ادرار آلوده می‌شود.لیشا پرز، یکی از اعضای خدمه هواپیمایی دلتا، به Insider گفت: «آنچه گاهی اوقات روی کف دستشویی می‌بینید آب نیست. احتمالاً مایعات بدنی است که روی آن راه می‌روید.»مهماندار دیگری که نخواست اسمش فاش شود، نیز این هشدار را تأیید کرد و گفت: «راه رفتن با پای برهنه یا حتی با جوراب در هواپیما، بسیار غیر بهداشتی است.»سیرا میست، مهماندار دیگری، نیز در مورد درآوردن کفش در حین پرواز هشدار داد. او در ویدئویی که به طور گسترده در فضای مجازی دست به دست شده است، لیستی از بدترین کارهایی که مسافران را در طول دوران کاری خود به عنوان کارمند هواپیمایی دیده است، ارائه کرد.

او گفت: «در طول پرواز کفش‌هایتان را بپوشید. هواپیماهای ما کثیف هستند و مایعی که روی کف دستشویی می‌بینید آب نیست.»سیرا همچنین در مورد بلند شدن به محض فرود آمدن هواپیما صحبت کرد و گفت: «قول می‌دهم با این کار زودتر از هواپیما خارج نمی‌شوید.»این هشدارها نشان می‌دهد که کف‌های هواپیما به دلیل استفاده زیاد و پاکسازی ناکافی، ممکن است حاوی مواد آلوده‌کننده باشند.همچنین، استفاده از وسایل مشترک مانند سینی غذا یا پنجره‌های هواپیما بدون تمیز کردن، نیز می‌تواند خطرناک باشد.به همین دلیل، مهمانداران توصیه می‌کنند که وسایل هواپیما را قبل از استفاده ضدعفونی کنید.


ت ت
کدخبر: 242562 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها