در این نقطه از ایران یک متر برف بارید

طبق اعلام سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، بیشترین میزان بارش برف تاکنون در ارتفاعات تالش با ۹۰ سانتی‌متر برف ثبت شده است، همچنین ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۸۰ سانت، در محور پونل - خلخال به ۷۰ سانت برف باریده است.

در این نقطه از ایران یک متر برف بارید
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، طبق اعلام سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، بیشترین میزان بارش برف تاکنون در ارتفاعات تالش با ۹۰ سانتی‌متر برف ثبت شده است، همچنین ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۸۰ سانت، در محور پونل - خلخال به ۷۰ سانت برف باریده است.

در چند روز گذشته شاهد بارش برف و باران شدید در استان گیلان بودیم که طبق اعلام هواشناسی در آبکنار بندرانزلی بیش از ۴۰۰ میلی متر و در رضوانشهر بیش از ۱۷۰ میلیمتر باران باریده که بیشترین حجم بارش باران طی چهار روز گذشته بوده است. 

طبق اعلام فریبرز مرادی؛ سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان بارش برف در راه‌های مواصلاتی کوهستانی موجب کندی در رفت و آمد خودروها شده است. 

مرادی می‌گوید که از اول هفته جاری نیروهای راهداری در جاده‌های حضور داشتند و اقدام به بازگشایی مسیرها می‌کردند و از زمان آغاز بارش برف نیز همه راه‌های مواصلاتی نمک‌پاشی شد. 

طبق اعلام سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، بیشترین میزان بارش برف تاکنون در ارتفاعات تالش با ۹۰ سانتی متر برف ثبت شده است، همچنین ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به ۸۰ سانت، در محور پونل - خلخال به ۷۰ سانت و در محور ماسال - گیلوان به ۵۰ سانت رسیده است. 

از روز گذشته نیز محور پونل - خلخال به دلیل بارش برف و کولاک شدید وعدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شد و رانندگان می‌توانند از مسیر دیگر برای تردد استفاده کنند. 

مرادی می‌گوید که مسیرهایی که برف باریده است به صورت مرتب توسط نیروهای راهداری برف روبی می‌شوند و در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی این استان باز بوده و مشکلی در تردد وجود ندارد.

هواشناسی نیز اعلام کرده از امروز هشدار زرد صادر شده و از عصر امروز پنج شنبه شاهد کاهش بارش برف و باران خواهیم بود و وضعیت هوای استان پایدار خواهد بود. 

هواشناسی پیش بینی کرده که به دلیل برودت هوا امکان یخبندان در جاده‌ها وجود دارد که از رانندگان خواست نکات ایمنی را رعایت کنند.


ت ت
کدخبر: 243712 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها