با بدبوترین مرد جهان آشنا شوید! +عکس

بدبوترین مرد جهان مرد هندی است که نزدیک به 40 سال است حمام نرفته ، این مرد هر روز میان گاوها و در مزرعه ای با درجه حرارت 47 درجه کار می کند . موهای 2 متری و بدن بدبوی او برای دیگران غیرقابل تحمل است.

با بدبوترین مرد جهان آشنا شوید! +عکس

به گزارش منیبان؛"کالیاش سینگ" نزدیک به 40 سال است که حمام نرفته است تا بالاخره همسرش فرزند پسر باردار شود. وی موهایی به طول 2 متر دارد و وضعیت او مناسب لقب بدبوترین مرد جهان که از سوی کاربران برای او انتخاب شده است می باشد.

مخالفت ها و نارضایتی های همسر این مرد برایش اهمیتی ندارد و او همچنان به کار عجیبش ادامه می دهد. این مرد بدبو در مورد تصمیم حمام نرفتنش می گوید:یکی از مردان مقدس سرزمین من گفته است که اگر سالهای طولانی حمام نروم صاحب فرزند پسر خواهم شد و مطمئن هستم که بالاخره روزی همسرم فرزند پسر باردار خواهد شد.

اقای "سینگ" که شغلش کار در مزرعه و دامداری است ساعات طولانی از روز را زیر نور آفتاب و درگرمای 47 درجه کنار گاوها سپری می کند و همین طبیعتا به بوی بد بدن او اضافه خواهد کرد اما هیچ کدام این موارد او را مجبور به ترک تصمیم عجیبش نمی کند .

اعضای خانواده و حتی همسایه ها از این وضعیت ناراضی هستند چرا که زندگی کردن کنار بدبو ترین مرد دنیا عذاب آور است. همسر این مرد میگوید:هر کاری که به ذهنم می رسید انجام داده ام ، خواهش یا حتی تهدید اما هچی کدام همسرم را راضی به استحمام نمی کند. اوایل نارحت و عصبی می شدم اما حالا بعد از گذشت نزدیک به 40 سال هرچند ناخوشایند ولی برایم عادی شده است.


ت ت
کدخبر: 27637 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها