تصادف میلیاردی در اتوبان آزادگان

رئیس منطقه 26 پلیس راهور پایتخت از برخورد سواری شدید سواری رنو با میتسوبیشی در محدوده جنوب به شمال "آزادگان" بالاتر از پل شهید فهمیده و مصدوم شدن شدید راننده "میتسوبیشی" خبر داد .

تصادف میلیاردی در اتوبان آزادگان

به گزارش منیبان؛ سرهنگ محمد باقرپور، رئیس منطقه 26 پلیس راهور پایتخت گفت: ساعت 06:00 صبح امروز  وقوع یک فقره تصادف شدید جرحی  در مسیر جنوب به شمال "آزادگان" بالاتر از پل شهید فهمیده به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت،  راننده یک دستگاه سواری رنو بدلیل انحراف به چپ  ابتدا با جرثقیل امدادی که برای کمک به درست شدن سواری  میتسوبیشی ایستاده بوده و سپس با خود راننده میتسوبیشی برخورد می کند.

او افزود: جرثقیل امدادی برای کمک و امداد رسانی به  یکدستگاه سواری میتسوبیشی که بدلیل نقص فنی در این محدوده متوقف بوده می ایستد و مشغول امداد رسانی به این سواری بوده که راننده میتسوبیشی در این حین در کنار راننده جرثقیل قرار می گیرد و مشغول صحبت بوده که سواری رنو به دلیل انحراف از مسیر ابتدا با در سمت چپ جرثقیل برخورد و در ادامه با خود راننده میتسوبیشی بشدت برخورد می کند .

سرهنگ باقرپور ادامه داد: با حضور تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور منطقه در محل حادثه ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار این خودروها   با کمک جرثقیل از موقعیت خارج شدند و خودروهایی که مدتی بود پشت این تصادف از حرکت بازایستاده بودند به مسیر خود ادامه دادند و عوامل کارشناس نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند .

رئیس منطقه 26  پلیس راهور پایتخت بیان کرد: با حضور عوامل اورژانس راننده میتسوبیشی بدلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ باقرپور همچنین از رانندگان خواست، به محض خرابی وسیله نقلیه خود حتما از علایم هشداردهنده استفاده نموده و اصلا و به هیچ عنوان خود در میان راه نایستند و در محل ایمن منتظر رسیدن جرثقیل و تیم های امدادی قرار بگیرند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم .

او تاکید کرد:  حین رانندگی از عجله و شتاب خودداری نموده و از حرکت  با سرعت بالا بپرهیزند  و در هر لحظه حواس خود را به رانندگی بسپارند تا شاهد اینگونه حوادث و بروز ترافیک نباشیم .


ت ت
کدخبر: 28747 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها