معلولان جسمی-حرکتی در خانه واکسینه می‌شوند

فرماندار دشت آزادگان گفت: تزریق واکسن کرونا برای معلولان جسمی-حرکتی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، در منزل انجام خواهد شد.

معلولان جسمی-حرکتی در خانه واکسینه می‌شوند

به گزارش منیبان؛ حمید سیلاوی بر لزوم پیشگیری و تسریع در تزریق واکسن کرونا برای همه گروه‌های سنی و عموم افراد جامعه تاکید کرد و گفت: همکاری مرکز بهداشت شهرستان برای واکسیناسیون افراد دارای مشکلات جسمی و معلولان جسمی-حرکتی در منزل جای تقدیر دارد.واکسیناسیون معلولان جسمی-حرکتی علیه کرونا در منزل

او بیان کرد: اداره‌های خدمات رسان از جمله؛ شهرداری‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و ... با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان باید نسبت به واکسیناسیون همه پرسنل و کارکنان با توجه ارتباط گسترده نیرو‌ها با افراد مختلف اقدام کنند.

سیلاوی انجام واکسیناسیون فوری را مهم‌ترین اقدام برای کنترل بیماری کووید-۱۹ دانست و گفت: علاوه بر تزریق واکسن، پیشگیری، کنترل و ریشه کنی کرونا با خودداری از حضور در مکان‌های پرتردد و مراسم عروسی، فاتحه خوانی، دورهمی‌های خانوادگی... امکانپذیر است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اطلاع رسانی علمی و صحیح، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، مصاحبه با پزشکان فعال و افراد موثر در شهرستان نقش بسزایی در کنترل این بیماری دارد، تصریح کرد: شهروندان باید فقط برای انجام امور ضروری از منزل خارج شوند، ضمن اینکه افرادی که تا کنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

 


ت ت
کدخبر: 35631 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها