متقاضیان تعویض پلاک بدون نوبت اینترنتی مراجعه نکنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: تعویض پلاک فقط با نوبت دهی اینترنتی امکان پذیر است و متقاضیان بدون نوبت اینترنتی مراجعه نکنند.

متقاضیان تعویض پلاک بدون نوبت اینترنتی مراجعه نکنند

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: متقاضیان می تواننداز طریق  اینترنت برای ایام غیر تعطیل اقدام به دریافت نوبت کنند.

او اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی پلیس راهور ناجا ، متقاضیان تعویض پلاک در این استان‌ ، روزانه  در ساعت ۱۱ پیش از ظهر می توانند برای  رزرو نوبت در سامانه نوبت دهی اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: مراکز تعویض پلاک از ساعت هفت صبح الی ۱۵ آماده خدمات رسانی به متقاضیان است.

رحمتی پور تاکید کرد: متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه حتما از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.

او گفت: اکنون در استان البرز یک مرکز تعویض پلاک درکرج و ۲ مرکز خدمات خودرویی در شهرستان های فردیس و ساوجبلاغ فعال هستند که متقاضیان می توانند برای دریافت خدمات نوبت بگیرند.

او در ادامه سخنان خود یاد آور شد که وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها در روز های تعطیلی مراکز تعویض پلاک بوده و مهلت آن طی این مدت به پایان رسیده ؛ برای مراکز تعویض پلاک  قابل تمدید و دارای اعتبار است.

رییس پلیس راهور البرز اضافه کرد:  چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی  برتعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج دروکالتنامه آن ها است .

سرهنگ رحمتی پور افزود متقاضیان دریافت احراز سکونت و ویرایش آدرس نیاز به گرفتن نوبت اینترنتی نداشته .با مدارک لازم مراجعه تا خدمات دریافت نمایند.

او تاکید کرد: متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز  تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.

رییس راهنمایی ورانندگی البرز یادآورشد : استفاده از ماسک در این مرکز الزامی است


ت ت
کدخبر: 35673 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها