پانزده واحد صنفی متخلف در تهران پلمب شدند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت از اجرای طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: در این طرح از 454واحد صنفی بازدید و 7 واحد صنفی متخلف اخطار پلمب دریافت کردند.

پانزده واحد صنفی متخلف در تهران پلمب شدند

به گزارش برنا؛ سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت گفت: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت در 48ساعت گذشته به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با صنوف متخلف، با حضور نمایندگان اداره بهداشت و اتحادیه صنف سالن پذیرایی و تالارداران، از 454 واحد صنفی در سطح شهر تهران بازدید که در نظارت های صورت گرفته به39نفر از متصدیان واحدهای صنفی مذکور تذکر و 15 واحد صنفی  متخلف نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و انتظامی و همچنین بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و عرضه قلیان پلمب شد.

او افزود: با توجه به اینکه قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های مهم معاونت نظارت بر اماکن عمومی است، پلیس تلاش می کند تا واحدهای صنفی مذکور را به محیط امنی برای برگزاری مراسم های مختلف شهروندان مبدل نماید.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده تخلفات صنفی مرتبط با صنوف، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط پلیس اماکن صورت پذیرد.


ت ت
کدخبر: 3681 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها