رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

تاثیر خاموشی‌ برق خیابان‌ها بر سوانح رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: خاموشی‌ برق خیابان‌های شهر کرمانشاه در افزایش وقوع سوانح رانندگی تأثیرگذار است.

تاثیر خاموشی‌ برق خیابان‌ها بر سوانح رانندگی

به گزارش برنا؛ فضل الله شیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: خاموشی برق خیابان‌های شهری در ایجاد بستر ناایمن ترافیکی و عامل مستعد کننده تصادف به ویژه برای عابران پیاده تأثیر گذار است.

او افزود: خطر ورود ناگهانی عابران پیاده در معابر شهری به علت داشتن کاربری مسکونی و تجاری وجود دارد، بنابراین خاموشی‌های اخیر خیابان‌های اصلی یا فرعی و بزرگراه‌ها می‌تواند در تأخیر رؤیت رانندگان اثرگذار باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با انتقاد نسبت به اینکه موانع، جدول‌های خیابانی و گاردریل در راه‌ها بازتاب دهنده نور نبوده و یا از تجهیزات بازتاب دهنده نور مانند شبرنگ یا رنگ‌های ترافیکی برخوردار نیستند، تصریح کرد: در معابر چاله‌ها و دست اندازهای غیرمعمول زیادی به علت نامناسب بودن زیرساخت‌های راه وجود دارد که باعث تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها و تصادفات ناشی از آن می‌شود.

شیری با اشاره به سهم ۵۵ درصدی تصادفات عابران پیاده از کل تصادفات وقوعی استان کرمانشاه در یازده ماهه ابتدایی سال جاری افزود: به منظور تأمین امنیت ترافیکی این قشر آسیب پذیر بهتر است که خاموشی‌ها در معابر شهری به حداقل برسد.


ت ت
کدخبر: 3972 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها