واکسیناسیون ۹۵ درصدی معلمان استان علیه کرونا

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:۹۵ درصد معلمان استان همدان علیه کرونا واکسینه شدند.

واکسیناسیون ۹۵ درصدی معلمان استان علیه کرونا

به گزارش منیبان؛ محمد پورداود ، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹۵ درصد معلمان این استان علیه ویروس کرونا واکسینه شدند گفت: واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان نیز با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال اجرا است.

او بیان کرد: طبق تصمیم ستاد کرونا استان همدان قرار شد از ظرفیت پایگاه‌های واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع واکسینه کردن دانش آموزان علیه کرونا استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: علاوه بر آموزش مجازی دانش آموزان بازگشایی مدارس تا نیمه آبان در قالب سه گام از سوی این اداره کل دنبال می‌شود.

پورداود ادامه داد: در گام نخست مدارس دارای کمتر از ۱۵ دانش آموز که بیشتر در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری فعال هستند سپس مدارس تا ۳۰۰ دانش آموز و در نهایت مدارس بالای ۳۰۰ دانش آموز بازگشایی می‌شود و دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس درس حاضر می‌شوند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه در استان همدان وجود دارد اظهار داشت: کتاب، ثبت نام، اطلس آموزشی که شامل تبلت دانش آموزان، درسنامه و برنامه تلویزیونی تدارک دیده شده که هیچ دانش آموزی از گردونه آموزش خارج نشوند.

سال‌های تحصیلی ۱۳۹۹-۱۳۹۸ و ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرحضوری و از طریق ارائه درس نامه، صدا و سیما، شبکه شاد و فضای مجازی برگزار شد.

سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور بیش از ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه این استان آغاز شد.

 


ت ت
کدخبر: 41827 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها