خبرنگار:

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال:

نساجی هلال توان لازم جهت تامین اقلام امدادی کشورهای منطقه را دارد

دکتر محمدرضا امیریان، مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلالبا اشاره به این که نساجی هلال توان لازم جهت تامین اقلام امدادی کشورهای منطقه را دارد،گفت: روابط تجاری بازرگانان، هلال‌احمر و وزارت مهاجرین عراق با شرکت نساجی هلال ایران گسترش می‌ یابد.

نساجی هلال توان لازم جهت تامین اقلام امدادی کشورهای منطقه را دارد

به گزارش منیبان؛ در راستای گسترش صادرات و تبادلات بین‌المللی با کشورهای منطقه، جمعی از بازرگانان و فعالان اقتصادی کشور عراق با حضور در شرکت نساجی هلال ایران، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه، در نشستی با مدیران و اعضای هیات‌مدیره شرکت در خصوص تبادلات اقتصادی و تامین اقلام امدادی شرکت نساجی هلال ایران به بحث و گفت و گو پرداختند.

دکتر محمدرضا امیریان با اشاره به اهداف این شرکت در راستای صادرات و حضور در بازارهای بین‌المللی گفت: این شرکت آمادگی و توان لازم جهت تامین اقلام امدادی کشورهای منطقه را دارد.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران ادامه داد: این شرکت در حال حاضر به دانش تولید محصولات باکیفیت منطبق با استانداردهای صلیب سرخ جهانی دست یافته و ابراز امیدواری کرد بر اساس گفتگوهای صورت گرفته و توافقات انجام‌ شده بزودی شاهد فروش اقلام امدادی مانند پتو و چادر به شرکت‌های عراقی، هلال احمر و وزارت مهاجرین عراق باشیم.

در این نشست بازرگانان عراقی هم ضمن تمجید از ظرفیت و توان شرکت نساجی هلال ایران و همچنین تشریح شرایط بازار پرتقاضای کشور عراق، خواستار گسترش همکاری‌ها و حضور قوی‌تر این شرکت در بازارهای مختلف کشور عراق شدند و در خصوص نحوه تعاملات و ثبت سفارشات به توافقات اولیه دست یافتند.

لازم به ذکر است شرکت نساجی هلال ایران زیرمجموعه جمعیت هلال‌احمر و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اقلام امدادی در کشور است که نقش مهمی در تامین اقلام امدادی در حوادث و بحران‌ها دارد و اخیرا در خصوص حضور در بازارهای بین‌المللی گام‌های ارزنده‌ای برداشته است.


ت ت
کدخبر: 54837 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها