شبیخون به هروئین فروشان محله تختی تهران

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سه خرده فروش سابقه دار محله تختی تهران خبر داد و گفت: در این عملیات پلیسی 13 کیلو و 200گرم هروئین و انواع دیگر مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

شبیخون به هروئین فروشان محله تختی تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین باباپور، جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: به دنبال انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه هفتم این پلیس مشخص شد سه توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر اقدام به خرده فروشی هروئین در محله تختی می کنند.

او افزود: با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد "طاهر" به همراه فرزند خود "مسعود" و یکی از همدستان خود به نام  "سهیل "در منزلش در حوالی محله تختی تهران ضمن دپوی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر هروئین اقدام به توزیع و خرده فروشی می کند.

باباپور بیان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضائی و اخذ مجوز قانونی، تیم عملیاتی پلیس ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی بامداد روز گذشته در یک عملیات از پیش طراحی شده وارد مخفیگاه متهمان شده و موفق شدند ضمن دستگیری هر سه متهم 13 کیلو و 200گرم هروئین، مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و مبلغ 135میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و چند تراول قلابی کشف کنند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.


ت ت
کدخبر: 5886 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها