جاماندن پنس 22 سانتی داخل بدن زن بیمار!

زن بینوا چند روز بعد ترخیص از بیمارستان در حالیکه نمی توانست دردهای شدید را تحمل کند نزد جراح خود رفت ، جاماندن پنس داخل بدن بیمار با سی تی اسکن روشن شد.

جاماندن پنس 22 سانتی داخل بدن زن بیمار!

به گزارش منیبان؛ انجام یک عمل جراحی نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد تا تمام مراحل آن از ابتدا تا انتها به درستی انجام شود و برای بیمار دردسری ایجاد نشود.

تیم جراحی بعد از انجام عمل حساس روی بیمار فراموش کردند تا یکی از ابزار خود را از داخل شکم زن جوان خارج کنند ، مشکلی که تا به حال بارها در سرتاسر جهان گزارش شده است و چه بسا عواقب تلخی برای بیماران داشته .

یکی از جراحان مشهور در یکی از بهترین و پیشرفته ترین بیمارستان های لندن ابزار 9 اینچی خود را داخل شکم بیمار زن جا گذاشت تا ... .

"کوفمن" سرپرست تیم جراحی در این مورد گفت :بعد از انجام جراحی تمامی ابزار و وسایل جمع اوری شده و جزئیات نهایی چک می شود اما چطور این اتفاق افتاده مشخص نیست .

بیماری که پنس جراحی داخل بدنش جا مانده بود 10 روز بعد به دلیل درهای شدیدی که احساس می کرد دوباره به بیمارستان مراجعه کرد تا اینکه با بررسی ها و عکسبرداری های دقیق روشن شد یک پنس 22 سانتی متری داخل بدنش جا مانده است و جراح بعد از پایان عمل فراموش کرده تا او را بردارد.


ت ت
کدخبر: 67062 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها