دوربین گوگل مپ یک روح را شکار کرد+تصاویر واقعی

یکی از کاربران توییتر متوجه تصویری ترسناک از پشت پنجره ی خانه ای تقریبا متروکه شد ، این شکار روح گوگل مپ برای اولین بار نیست که باعث تعجب در فضای مجازی می شود.

دوربین گوگل مپ یک روح را شکار کرد+تصاویر واقعی

به گزارش منیبان؛ یکی از کاربران توییتر با استفاده از اتصال به یکی از دوربین های گوگل مپ متوجه تصویری عجیب شد ، تصویری از چیزی شبیه روح که پشت پنجره ی خانه ای حرکت می کرد.

 شاید این خوفناک ترین روح شکار شده توسط دوربین های گوگل مپ باشد ، روحی که به حالتی عجیب پشت شیشه پنجره به این طرف و آن طرف حرکت می کند ؛ حالات حرکت او بسیار خوفناک تر از چهره ی اوست.

"جمی سی" که تصاویر این روح عجیب و وحشتناک را آپلود کرده و در توییتر منتشر کرده است نوشت :با گوگل مپ سعی داشتم خانه ی پدر بزرگم را ببینم ، بعد از اتصال و مشاهده خانه ی پدر بزرگم متوجه صحنه ای عجیب در خانه کناری شدم ، تصویری از یک روح وحشتناک که حرکاتش عجیب و ترسناک بود ، بله با دقت بیشتر متوجه شدم که این عکسی از یک روح با چهره ای ترسناک است.

این اولین بار نیست که کاربران اینترنت چنین تصاویری را شکار کرده اند و پیش از این یکی از اعضای توییتر در فرانسه تصویری از روح را در بالکن خانه ای متروکه گرفته بود ، مسئله ای که تا کنون هیچ کس آن را تایید و یا رد نکرده است.

روح


ت ت
کدخبر: 78043 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها