دردسر جراحی زیبایی برای این 3 دختر در فرودگاه! +عکس

3دختر جوان که برای تغییر چهره و رسیدن به زیبایی دلخواه از کشور خارج شده بودند با دردسر مواجه شدند ، جراحی زیبایی دختر چینی معضلی شد در فرودگاه.

دردسر جراحی زیبایی برای این 3 دختر در فرودگاه! +عکس

به گزارش منیبان؛ انجام جراحی های پلاستیک صورت برای تغییرات قابل توجه چهره مسئله ای است که در سالهای اخیر میان زنان و دختران چینی افزایش یافته است ، جراحی هایی که گاها چهره آنها را بسیار متفاوت تر با قبل می سازد . این تغییرات باورنکردنی روز گذشته 3 زن چینی را به دردسر انداخت .

3 زن جوان چینی در فرودگاه کره جنوبی گیرافتادند چرا که عکسهای پاسپورت شان با چهره تغییر یافته انها هیچ تناسبی نداشت.همانطور که در تصاویر این بخش مشاهده می کنید 3 مسافر زن هواپیما به صورتهای ورم کرده با نگرانی روی صندلی نشسته اند و نمی دانند چطور به کشورشان باز خواهند گشت .

این 3 زن که برای جراحی زیبایی به کشور کره جنوبی سفر کرده بودند بعد از جراحی پلاستیک قصد بازگشت به کشورشان را دارند اما ورم های شدید و وضعیت خاص چهره ی آنها امکان شناسایی دقیق را به ماموران فرودگاه نداد و در نهایت از سفر منع شدند.

کلینیک های زیبای کره جنوبی جزو بهترین مراکز زیبایی و جراحی پلاستیک در دنیا هستند برای همین زنان از سرتاسر دنیا برای رسیدن به چهره دلخواه شان به اینجا سفر می کنند ولی مطمئنا مثل این 3 زن جوان قبل از رفع تورم و تغییرات بعد از جراحی به کشور خود بازنمی گردند چرا که مسئولان بازرسی در فرودگاه نمی توانند شباهت چهره جدید را با عکس چهره قبلی در پاسپورت تشخیص دهند.

جراحی-زیبایی

گفتنی است افرادی که برای جراحی پلاستیک و زیبایی به این کشور می آیند هدفشان انجام جراحی پلاستیک بینی ، بوتاک و از این قبیل عمل های زیبایی نیست بلکه هدفشان تغییر کلی فرم و شکل صورت است.


ت ت
کدخبر: 82116 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها